wil iemand voor mij kijken wat er gebeurd al je op windows update klikt?ik kom namelijk uit op google, maar ik moet op die site van windows stuurprogramma's downloaden
ik heb het al gevonden dan maar een nieuwe muis proberen. Dat vrijdagmorgen vrijwel alle Microsoft websites niet bereikbaar waren, had niets van doen met de Blaster-worm. Een Denial-of-Service (DoS)-aanval heeft de Microsoft-sites aan het wankelen gebracht. Dat heeft Microsoft Nederland vrijdagmiddag bevestigd. Over het algemeen waren alle sites de hele ochtend onbereikbaar, zowel Microsoft.com als de Nederlandse en Belgische varianten. Er waren overigens geen problemen met msn.nl. Inmiddels zijn de websites weer bereikbaar, alleen Windows Update komt nog erg traag en soms geheel niet door, maar dat kan ook komen door een algehele vertraging van het internet door de Blaster-worm, zegt een woordvoerder van Microsoft. Het softwarebedrijf heeft een onderzoek ingesteld naar de oorsprong van de aanval, maar een woordvoerder verzekert dat dit niets te maken heeft met de Blaster-worm.