groot (agressie/bijt) probleem met hond, wie helpt?

Discussie in 'De lounge' gestart door draak86, 16 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    welke DA heb je? mag ook per pb.

gr laura

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :rolleyes: tsja lastig..k heb niet alles gelezen...maar is wel een moeilijk probleem...

Maar inslapen zou ik niet zo snel doen niet zolang niet helder is of dit wel de juiste plek voor haar is!
    Hoe goed je bedoelingen ook zijn, wellicht voelt ze zich niet meer thuis...en zeggen dat dit geen hond is om naar een ander huis te doen vind ik ook nogal snel.

Want zoals het nu gaat bij jullie thuis werkt het niet, redelijk druk in huis met andere hond en een kleintje. Bij haar eerste gezin was het nog drukker..
    Wie weet is het wel een hond die veel heeft aan een familie waarbij ze op een boerderij kan wonen, de ruimte heeft en waar geen kids of andere honden zijn :(: Misschien pastte jullie gezin eerst wel bij haar maar heeft ze door haar klachten meer behoefte aan een andere omgeving?

Ik ken namelijk zo'n soort gelijk verhaal..een hond was mishandeld en is ook van een gezin naar een andere gegaan en hoe ze ook t beste met de hond voor hadden t was gewoon niet de juiste plek.. die hond kwam op een soort boerderij, had de ruimte en geen kids en t was een totaal andere hond...dus k zou niet te snel zonder proberen beslissen dat een ander huis niets is.

Wel denk ik dat je inderdaad goed moet waken voor de veiligheid van jezelf en met name je ukkie! Je vergeeft het jezelf niet als er iets zou gebeuren.

Ik wil je heel erg veel sterkte wensen en hoop dat je uiteindelijk een besluit neemt die voor jezelf goed voelt!

Succes!

3. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    geef de prednison de tijd wie weet word je hond naarmate hij minder jeuk heeft ook wat mnder agressief...

ik hoop het voor je! en net wat je zegt jij weet dat je alles hebt gedaan!

succes

4. ik zou voor mijn kind kiezen.
    Ik zou zeker geen risico nemen , dat mijn kleintje gebeten zou kunnen worden door de hond.

zou de hond hoe erg het ook is, of laten inslapen of een goed tehuis voor hem zoeken.

5. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Hoe gaat het nu ?

Deel Deze Pagina