Hallo dames, Waar kopen jullie je overtrekken voor een peuterdekbed? Ik weet dat de Hema en Ikea leuk gesprijsde overtrekken hebben maar waar kun je nog meer overtrekken voor een leuke prijs kopen? Dank jullie wel!
Dit hangt enorm af van je smaak.. ik heb ze eigenlijk niet kunnen vinden (en flink gezocht). Uiteindelijk hebben we hier gewone dekbedden (laten) vermaken.. Dat was de enige manier om min of meer betaalbaar juniordekbedden te krijgen (daarnaast hebben we Cottonbaby maar dat wordt meestal niet als betaalbaar gezien)
Leen bakker V&D maar dat weet ik eigenlijk niet zeker Let erop bij de IKEA dat zijn altijd afwijkende maten, weet alleen niet hoe dat zit met de peuterafmeting.
Wij hebben die van Leenbakker, erg leuk inderdaad! 12 per set! Maar ik moet meer hebben inmiddels, en ik vind het toch echt een duur grapje om per keer 3 dekbedovertrekken te komen, die lakentjes waren veel goedkoper.
Leenbakker heeft leuke dekbedoverstrek setjes. ook voor een peuterdekbed. Mijn zoon heeft een gewoon dekbed in zijn peuterbed, maar ik de overtreksetten heb ik bij leenbakker weg.
ik heb groot dekbed voor zoonlief, maar bij Jysk hebben ze leuke peuter dekbedset. onder andere baby pooh en teigertje enzo