Groot bed 'zomaar' kopen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mizz, 11 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Een bed als verjaardagskado? Hmm, nee, dat vind ik dus absoluut totaal geen kado, zeker niet als ze er echt zo lang mee kan doen.
    Een bed is iets wat je gewoon nodig hebt, dus dat koop je op het moment dat het nodig is. Voor de verjaardag mag een kind gewoon echt iets leuks krijgen, vind ik. Iets waar mee gespeeld kan worden.

2. TopperD

TopperD Bekend lid

9 jun 2015
    779
    156
    43
    Wij hebben alle bedden 'zomaar' gekocht :D.
    De oudste moest over voor de tweede, de tweede voor de jongste.
    Als je al omkomt in speelgoed en je echt niks weet, is het best een leuk cadeau, zeker met extra leuk beddengoed. Maar het is vooral ook noodzakelijk.

3. Kersenvlaai

21 apr 2014
    71
    0
    6
    Uit nieuwsgierigheid ; hoe groot is je dochter dan? Hier ledikant met zijkant open maar die is voor onze 3jarige nog niet te klein hoor

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik vind een bed geven echt geen cadeau, ik vind het nodig en zou het dus gewoon kopen.

5. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik vind het ook geen verjaardagskado.
    de oudste heeft haar grote bed gekregen toen wij vonden dat het nodig was.
    toen ze later een paar dagen uit logeren was heeft ze nieuw behang gekregen als verassing.
    dan zou ik als verjaardagskado eerder haar wat leuks voor haar kamer uit laten zoeken

6. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Die linker is leuk zeg :) Als die iets langer gemaakt word dan kunnen er ook nog wat persoonlijke spulletjes staan.

7. Miki013

Miki013 Bekend lid

9 feb 2016
    598
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat leuk, wil je foto plaatsen als het af is? Zoiets zou ik ook voor mijn zoontje willen (is nu nog te klein voor)

8. Frisbie

Frisbie Bekend lid

3 apr 2015
    895
    1
    16
    NULL
    NULL

Onze 4 jarige zou zo'n Saartje prum bed ook een geweldig cadeau vinden hoor, twijfel al lang of ik er eentje zal kopen of niet. Bed opmaken lijkt me zo lastig haha.

9. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ik vind het geen cadeau, hier gekocht met 2 jaar omdst ze er echt ook aan toe was. Hier ook best een prijzig bed, maar zo super leuk! De bedstee van lief! Mijn dochtertje is er helemaal gek op, anders mama ook haha.. maar het is wel een bed waar ze nog jaren in kan. Dus vind het wel het geld waard..

10. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik vind een bed niet echt een verjaardagscadeau, zeker niet op zo'n jonge leeftijd. Ik zou het zo kopen en haar een stuk speelgoed geven (misschien dan wat goedkoper dan wat je anders voor haar verjaardag zou kopen).

11. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik vind een bed geen verjaardagscadeau maar gewoon iets nuttige, net als een fiets. Zou het dus gewoon zo geven en niet wachten op de verjaardag.

12. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.299
    10.268
    113

Dan heb ik ook een uitzondering hoor, uk is nog jong maar we hebben de zijkant van zijn ledikant weg gedaan en voor hem was het een compleet nieuw bed.

Wij vinden een bed wel een cadeau, als je kapitaal krachtig genoeg bent zal het wel niks uitmaken. Een kind is net zo blij als het enthousiasme van de ouders.
    Onze uk zou het fantastisch vinden. Je kiest ook hele mooie bedden en heel jaloers dat je dat kan.
    Gewoon doen waar jullie je prettig bij voelen.

13. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Een bed vind ik persoonlijk geen verjaardagskado. Het is een noodzakelijk gebruiksvoorwerp en daarmee valt het voor mij dus af als kado. Of ik zou daarnaast nog kadootjes doen. Maar ik lees dat de noodzaak hoog is dus zou dan zeker niet wachten.
    En ja, hij zou er hier vast blij mee zijn. Maar vind het zelf gewoon niet leuk om te geven.
    Toen hij 2 werd hebben we hem een heel groot speelhuis met glijbaan in de tuin gegeven. Heel leuk en vreselijk duur maar heb daarnaast nog kadootjes gekocht omdat ik vond dat hij ook wat uit te pakken moest hebben.

14. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Een bed kan als cadeau maar ze heeft hem nu nodig omdat haar andere echt te klein is. Dus ik zou hem dan zo geven. Maar met dat bed kan ze toch niet doen tot haar zestiende? Is toch tot een jaar of tien?

15. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.812
    4.050
    113
    Ik zou het sowieso niet als enige cadeau geven (iets leuks erbij aan speelgoed of wat ze graag nog wil voor op haar kamer). Dat ze dat bed jaren kan gebruiken is jullie mazzel niet voor haar (vind ik dan he).

Deel Deze Pagina