hallo allemaal de box wordt binnenkort opgeruimd en voor mij een reden om gelijk eens een aantal dingen te wassen... alleen de vraag is: hoe? De kleine stoffen knuffels gaan gewoon in de wasmachine, dat is het probleem niet. Maar wat doe ik met : Nijntje muziek knuffel (van de etos? - zo'n trek ding ) 30 cm grote Stitch ik hoor vaak van in een kussensloop, maar gaat dat ook werken met dat soort dingen? Overleven die het in de wasmachine? Vooral Stitch zijn we nogal aan gehecht Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten Anders misschien toch maar met de hand wassen...
Stitch zou ik ook in de wasmachine doen, op de hand blijft het ook erg lang nat en uitspoelen is ook lastig. De Nijntje speelt die een muziekje? Dan zou ik het niet wassen. Ik doe alles met geluid af met een doekje. Verder kun je dat niet zo goed schoonmaken vind ik altijd.
dat is inderdaad de reden dat ik Stitch graag in de wasmachine zou doen... Ik heb nijntje eigenlijk een beetje proberen bij te houden met snoetenpoetsers maar een keer wassen lijkt me ook wel fris... en oja.. poppen? met een plastic hoofd (met bewegende oogjes) en een stoffen lijfje? Sorry, maar ik weet het écht niet haha... bedankt in elk geval alvast beiden
Ja dat wordt toch een handwasje! Ik neem dat soort dingen altijd af met een sopje van wasmiddel en een washand. Daarna goed afdrogen met een schone droge doek.
Iets met muziek erin kun je natuurlijk niet in een sopje of de wasmachine doen, want ik ben bang dat er dan geen muziek meer uitkomt , maar poppen met een plastic hoofd, bewegende oogjes en een stoffen lijfje gaan bij mij wel gewoon in de wasmachine, daar gebeurt niets mee.