Welke van de 2 zouden jullie kiezen en waarom? We willen morgen heen gaan met 2 kindjes van 6 en 4 en eventueel nog een ondernemende peuter
Hellendoorn. Omdat me het als kind nou eenmaal leuker lijkt om daar door te brengen dan naar Dolfinarium te gaan. Maar ik zou de kids laten kiezen. Vorig jaar ben ik met mijn zoontje naar Hellendoorn geweest die was toen 2,5 en die mocht al in heel veel dingen. Dus voor de peuter is het ook best leuk al.
Ik vond het dolfinarium erg tegenvallen en zeker voor kinderen lijkt me hellendoorn veel leuker. Lekker spelen en atracties i.p.v stilzitten op een tribune naar een dolfijnschow kijken waarvoor je vaak tich te ver wegzit om echt iets te zien.
hellendoorn. ik vind het dolfinarium schrikbarend duur om wat shows en beestjes te bekijken. ik denk dat ze bij hellendoorn veel meer kunnen beleven en doen. er zit nu ook een waterpark bij.
Hmm ik kreeg net een sms dat het file lopen was in het dolfinarium.. Alle shows vol voordat je binnen bent en de speeltuin te druk om fatsoenlijk te kunnen spelen.... Klonk niet echt als een voltreffer (Al dachten blijkbaar heel veel mensen dat het er heel leuk zou zijn )
Dolfinarium vond ik ook tegenvallen. Vandaag in Drievliet geweest. Een echte aanrader vooral voor kinderen vanaf 100cm
ik vind dolfinarium ook tegenvallen, zeker met kleine kinderen. Je moet hollen van show naar show en in dan lang in de rij staan en wachten. Niet echt mijn ding en duur voor wat je er voor krijgt.
Mee eens ik vond het ook erg tegenvallen en best wel duur ook in verhouding. Kaartje 28,50, parkeren 8 euro en dan stonden wij op het parkeerterrein aan de andere kant van het water dus moest je of 10 minuten lopen of kon je met een treintje mee voor 1 euro p.p. Was al bijna blut voor ik binnen was voor een park dat er oud en een beetje vies uit ziet. Je rent van show naar show en de binnenshows daar ga je kapot van de warmte. En ik weet niet of je zwanger bent maar je gaat over je nek van de vieze vis stank die bij het water hangt.
10min lopen is wel heel overdreven maar je moet dan idd wel ff stukkie lopen. Wij gaan regelmatig naar Dolfi maar ik raad toch echt Hellendoorn aan! veel leuker
Nou, wij hebben er vorig jaar toch ook wel bijna 10 min over gedaan. Maar de wandelroute is wel leuk dus zo erg vonden we 't niet.
ben je helemaal om t water heen gegaan of over dat bruggetje? achja tis idd leuke route. ff lekker bootjes kijken
dolfinarium wij zijn er pas geweest en mijn dochter vond het heel leuk. hellendoorn ken ik niet maar mijn dochter wil meestal overal in maar mag dan vaak niet omdat ze te klein is. wat ook leuk is en waar de nog wat kleinere kinderen wel overal in kunnen is bij de juliana toren.
Dat is inderdaad echt een aanrader, juliana toren! We zijn er pas geweest, en dochter heeft een toptijd gehad Hellendoorn is ook leuk, dolfinarium zijn we nog nooit geweest en gaan we ook nooit naartoe.
Juliana toren is geweldig voor kleine kinderen idd. Zelfs mijn jongste van net 1 vond het er geweldig.