hellendoorn of dolfinarium?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mamav2boefies, 31 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Welke van de 2 zouden jullie kiezen en waarom?
    We willen morgen heen gaan met 2 kindjes van 6 en 4 en eventueel nog een ondernemende peuter

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hellendoorn.

Omdat me het als kind nou eenmaal leuker lijkt om daar door te brengen dan naar Dolfinarium te gaan.

Maar ik zou de kids laten kiezen.

Vorig jaar ben ik met mijn zoontje naar Hellendoorn geweest die was toen 2,5 en die mocht al in heel veel dingen. Dus voor de peuter is het ook best leuk al.

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wij zijn onlangs naar het Dolfinarium geweest en vond het heel erg tegenvallen!

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'peuter en kleuter'

5. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Ik vond het dolfinarium erg tegenvallen en zeker voor kinderen lijkt me hellendoorn veel leuker. Lekker spelen en atracties i.p.v stilzitten op een tribune naar een dolfijnschow kijken waarvoor je vaak tich te ver wegzit om echt iets te zien.

6. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    hellendoorn.
    ik vind het dolfinarium schrikbarend duur om wat shows en beestjes te bekijken.
    ik denk dat ze bij hellendoorn veel meer kunnen beleven en doen. er zit nu ook een waterpark bij.

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Voor het waterpark moet je wel extra betalen, zit niet bij de entreeprijs in.

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm ik kreeg net een sms dat het file lopen was in het dolfinarium.. Alle shows vol voordat je binnen bent en de speeltuin te druk om fatsoenlijk te kunnen spelen....

Klonk niet echt als een voltreffer :)
    (Al dachten blijkbaar heel veel mensen dat het er heel leuk zou zijn :cool: )

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Dolfinarium vond ik ook tegenvallen. Vandaag in Drievliet geweest. Een echte aanrader vooral voor kinderen vanaf 100cm

10. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    ik vind dolfinarium ook tegenvallen, zeker met kleine kinderen.
    Je moet hollen van show naar show en in dan lang in de rij staan en wachten. Niet echt mijn ding en duur voor wat je er voor krijgt.

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Mee eens ik vond het ook erg tegenvallen en best wel duur ook in verhouding. Kaartje 28,50, parkeren 8 euro en dan stonden wij op het parkeerterrein aan de andere kant van het water dus moest je of 10 minuten lopen of kon je met een treintje mee voor 1 euro p.p. Was al bijna blut voor ik binnen was voor een park dat er oud en een beetje vies uit ziet. Je rent van show naar show en de binnenshows daar ga je kapot van de warmte.
    En ik weet niet of je zwanger bent maar je gaat over je nek van de vieze vis stank die bij het water hangt.

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    10min lopen is wel heel overdreven :p maar je moet dan idd wel ff stukkie lopen. Wij gaan regelmatig naar Dolfi maar ik raad toch echt Hellendoorn aan! veel leuker

13. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Nou, wij hebben er vorig jaar toch ook wel bijna 10 min over gedaan. Maar de wandelroute is wel leuk dus zo erg vonden we 't niet.

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ben je helemaal om t water heen gegaan of over dat bruggetje? achja tis idd leuke route. ff lekker bootjes kijken :)

15. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    dolfinarium wij zijn er pas geweest en mijn dochter vond het heel leuk.
    hellendoorn ken ik niet maar mijn dochter wil meestal overal in maar mag dan vaak niet omdat ze te klein is.

wat ook leuk is en waar de nog wat kleinere kinderen wel overal in kunnen is bij de juliana toren.

16. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Dat is inderdaad echt een aanrader, juliana toren! We zijn er pas geweest, en dochter heeft een toptijd gehad :)

Hellendoorn is ook leuk, dolfinarium zijn we nog nooit geweest en gaan we ook nooit naartoe.

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Juliana toren is geweldig voor kleine kinderen idd. Zelfs mijn jongste van net 1 vond het er geweldig.

18. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Dolfinarium zou ik nooit heen gaan om andere redenen. Julianatoren idd erg leuk!

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    en waar ben je heen gegaan ts??

Deel Deze Pagina