's Avonds pijn

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Belle1978, 17 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Mijn dochter is bijna 3 jaar en wordt bijna elke avond wakker in de late avond (tussen 21:00-00:00 uur grofweg) waarbij ze zachtjes huilt/soms boos & onbereikbaar is of harder huilt en dan een soort van "auwwww" zegt. Ze kan ontzettend goed praten maar het is lastig te achterhalen wat er nou is. Ze zegt vaak pijn aan haar knie. Ik temperatuur tegenwoordig elke keer omdat het mij opvalt dat ze dan ook een hele lage temperatuur heeft: 35,9-36,0 graden. Ik troost haar en moet er soort van wachten tot het over is/ze weer tot zichzelf komt en dan slaapt ze de rest van de nacht door.
    Ik ga volgende week met haar naar de kinderarts maar wie weet komt dit bekend voor. Groeipijn zou kunnen maar dat schijnt met name in de spieren te zitten. Verder heeft ze ernstig ondergewicht waarvoor ze bij de ka loopt.

2. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Kniefoto laten maken? Is wel erg specifiek als ze dat noemt.
    Magere mensen hebben het sneller koud (weet ik nog van heeeel vroeger ;) )

3. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Mijn zoontje heeft last van groeipijnen en dat is in de bovenbenen en ook niet elke avond/nacht.
    Verstandig om even naar te laten kijken.

4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Bij ernstig ondergewicht denk ik ook een beetje aan spierkramp misschien door een magnesium tekort en combinatie met kou. Misschien 's nachts sokken aan doen om eens te kijken of dat verschil maakt.
    Groeipijn schijnt niet te bestaan volgens artsen hoewel ik daar zelf anders over denk, maar goed je zegt al dat dat het waarschijnlijk niet is.
    Lastig hoor als ze het niet goed kunnen aangeven.

5. Belle1978

Dat is wel een goeie Bonnie; zeker het proberen waard. Vannacht was het weer raak. Dit keer een woede aanval omdat ze blijkbaar zo gefrustreerd raakt èn dat ze ergens last van heeft èn dat ik niet binnen 1 seconde aan haar bed sta... Een half uur ontroostbaar boos geweest.

6. evelienharmsen

evelienharmsen Actief lid

15 jan 2013
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man is erg lang en vroeger extreem dun. Hij had ook altijd veel pijn aan zijn benen en had het vaak koud. Toen zeiden ze wel nog groeipijn, maar goed dat is meer dan 30 jaar geleden haha.

7. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Ik had 's avonds ook ergens pijn vroeger. Maar dat waren mijn spieren in mijn benen. Dochter geeft ook pijn aan in haar benen/knieën. Zij is nu 2 jaar en een slanke dame. Ik was vroeger ook een lange slanke dame. Mijn zusje was steviger (nu nog) en zij had nooit pijn 's avonds. Ook ik heb het snel koud, nu nog.

8. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar verhaal. Mijn zoontje van 2,5 wordt ook erg vaak wakker en klaagt vaak over pijn aan zijn beentjes / knieen. Wij zijn bij de dokter geweest en hebben foto's laten maken omdat onze dokter ook aangeeft dat hij niet gelooft in groeipijnen.

De foto's waren allemaal goed, dus we weten nog niet waar het wel vandaan komt. Het is in ieder geval een lang een slank ventje.

9. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Hier hetzelfde lang en slank. Niks afwijkend op de foto's en nu fysiotherapie. Ze is hypermobiel dus spierkrampen...

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Mijn zoontje huilt s nachts vaak over knie pijn. Word er ook wakker van. Fysio geweest, zijn knie bandje is wat flexibeler als de andere kant, ze heeft 2x z'n knie getaped en dat hielp echt. Ik zou dus even een kinder fysio bellen om mee te kijken. Hier is het dus zwakkere knieband icm groeipijn (4cm gegroeid sinds de kerst, daarvoor bijna een jaar niet gegroeid)

11. Belle1978

Dank jullie wel voor de verhalen. Ik ga as maandag met haar naar de arts. Ik laat het vervolg nog wel even weten.

Deel Deze Pagina