Hier is dochter 2 jaar en kan nu uit haar ledikant klimmen. Heb haar gezegd dat ze het niet meer moet doen en als ze uit bed wil dat ze mij moet roepen.. Ik wilde een peuterbed rekken tot 3 jaar maar als het gevaarlijk wordt en ze echt niet meer past (ook zo'n 95 cm is ze). Dan pas wil ik over naar een peuterbed.. Maar voorlopig liever niet.
Wij hebben de zijkant uit het ledikantje gehaald toen dochter zindelijk was. Anders poepte ze elke keer in bed tijdens haar middagslaapje (niet zo fris). Werkt prima. We willen als haar kamertje is gerenoveerd (i.v.m. waterschade) een groot bed voor haar neerzetten. Ze moet straks een paar maanden naar zolder en daar gaat ze ook al in een groot bed.
Mijn oudste is met twee en een half jaar over gegaan naar een groot bed. Ook ivm de komst van ons derde kindje. Gaat prima
Vandaag is de eerste nacht dat mijn dochter van bijna 2,5 jaar in een gewoon bed slaapt. Ze begon steeds slechter te slapen in haar ledikant, en op vakantie had ze ook al in een gewoon bed geslapen (en met succes) dus we hopen dat dit een oplossing biedt. Ik ben benieuwd
Hier met 22 maanden. Eigenlijk met het vooruitzicht op de vakantie, is zoveel makkelijker dat hij dan in een gewoon bed ligt. Wij hebben samen het nieuwe bed in elkaar gezet, en het ledikantje uit elkaar gehaald. Uitgelegd dat hij al een grote jongen is en in een groot bed mag slapen. Een mooi dekbed van zijn lievelings tekenfilm. Super trots was hij en nu nog zegt hij dat hij het bed zelf heeft gemaakt...