op school gaan ze beginnen met maandelijkse spelletjes ochtenden. ik vraag me af wat voor spelletjes jullie kids leuk vinden tegenwoordig. je moet het wel met ongeveer 4 personen kunnen doen memory hebben we wel
knibbel knabbel knuisje mens erger je niet dammen party animals bunny hop uno kwartet ganzenbord mijn eerste doolhof
Hier een kleuterjuf! Knibbel knabbel knuisje inderdaad! Stef stuntpiloot Huisje boompje beestje Bert bever Memory blijft leuk. Pfff... Er zijn zoveel spellen! Simpele spellen zonder heel veel regels zijn vaak favoriet.
Van Djeco is er puzzelbingo, erg leuk! Piet Piraat grabbelschatkist Knibbel Knabbel Knuisje Kikker speelt tikkertje
Jaaaaa, uno! Carcassonne junior Monopoly junior En wat ik uit principieel oogpunt ook geweldig vind, zeker voor op school: coöperatieve spelen. Sunny Games | coöperatieve spellen Je speelt dan niet tegen elkaar maar probeert door goede samenwerking sámen te winnen.
Haba heeft leuke spellen. Geef gas is hier favoriet op dit moment. Verder Stap Op, Betoverende doolhof, memory, kwartetten.
bedankt voor jullie reacties. memory hebben we wel. ik zal sommige spellen even googlen, want ik ken ze niet allemaal
Knibbel knabbel knuisje ezeltje strek je otti panzerotti woezel en pip spelen tikkertje (zelfde als kikker of nijntje)