wij hebben hier via het forum van iemand de vouwwagen overgekocht en ook dus contant een hoop geld betaald - vond het ook wel spannend hoor.
Alsof bankovervallers, moordenaars, inbrekers en andere criminelen geen kinderen hebben.... Mij ontgaat een beetje de logica? Misschien wil je me dat uitleggen?
Jij had een hele stoere bodyguard bij je! Maar ik zou het ook terplekke via internetbankieren overmaken..
Dit dus. Mijn derde auto is verkocht aan handelaar. Die kwam ook met een flinke duit geld aan zetten. Vond het echt niet fijn, want wat als het vals geld is? Ging toch wel om een bedrag van geloof om en nabij de 2000. Gelukkig was dit niet zo en konden wij al het geld gewoon op de bankrekening storten, zonder dat er ook maar iets vals was.
Ter plekke overmaken zou ik doen zodat ze het kan zien. Zou ik geen moeite mee hebben.. En 1000 euro is natuurlijk veel geld maar echt niet teveel voor een bugaboo donkey. Ik neem aan dat deze compleet is ( voetenzakken erbij, 2 reiswiegen, 2 zitjes, bekleding etc.... dan is het een goede deal. Ook wij hebben de donkey en hebben deze nieuw gekocht. Fijne wagen en zeker het geld waard. Helemaal compleet betaal je ook zowat 2000 euro.
Die is al vrij duur an sich. 1600 voor de kinderwagen, dan nog maxi-cosi adapter, voetenzak, etc etc. Maaaaaar het is een topwagen!
Wij doen dit soort bedragen nooit meer cash. Goede vriend heeft inderdaad vals geld gekregen en daar sta je dan! Ik rij wel mee naar de pinautomaat of je maakt het ter plekke over naar mijn giro of bank en ik check of ik het binnen heb. Eenmaal overgeschreven kun je het toch niet meer terug draaien.
ik doe dat niet meer. 1x gehad met een scooter. uiteindelijk voor niets heen en weer gereden, ging gelukkig terug met geld. mijn stiefvader schrikt nogal af.