Ik heb de lentekriebels. Laatst al eens een foto van de keuken geplaatst omdat ik het wandje achter het aanrechtblad wilde verfrissen. Nou, that escalated quickly ...... Intussen ben ik alle wanden aan het verven, heb ik besloten dat de keuken een andere kleur krijgt en ligt er dus een heel kleurenplan voor de gehele benedenverdiepinng Wellicht ben ik niet de enige met de lentekriebels en zijn er meer dames aan het verven, verfrissen, vernieuwen. Altijd leuk om fotos te zien
Ik krijg ook weer kriebels.. We gaan de studeerkamer opnieuw aanpakken en eindelijk echt af maken. Het wordt een studeer/relax kamer. Ben op dit moment een heel plan aan het maken met kleuren, meubels en behang. Kan wel even een klein idee geven wat we willen gaan doen. View attachment 747014 Zulke sierlijsten op de muren View attachment 747016 in deze kleur View attachment 747015 Met ongeveer zo’n behang op 1 muur View attachment 747017 En zo’n type bank zou ik er graag willen neerzetten. Er blijft sowieso een zwart bureau staan en we hebben een eet/bureaustoel van Richmond in een crème tint. Omdat het een holle ruimte is wil ik een groot, misschien een rond kleed op de vloer. Genoeg ideeën dus Dan door de met de woonkamer. Ik wil een ander kleurtje op de nu nog groen/grijze muur maar daar wil ik echt even goed over nadenken als de rest af is. We neigen naar een bruin tint.
Deze week 200 kleurenkaartjes door mijn handen laten gaan.....dit is de eindkeuze geworden en wordt dus het kleurenpallet over de gehele benedenverdiepinng
Nou hebben jullie even hahahaha. Ik zal wat proberen te ordenen Dit zijn de keukenkastjes nu. Dat wordt dus een tint zachter. Die donkere kleur zit achter het aanrechtbald. Die lichtere op alle andere muren en het plafond
Dit is de kalkverf nu. Die zit in de woonkamer en in de eetkamer op een paar muren. Dat wordt dus allemaal deze kleur. Al het overige is nu wit. Dat wordt deze romige kleur inclusief deuren. Dat chocoladebruin zijn de kozijnen. Die blijven denk ik
Dan heb je nog de schouw. Dat wordt deze hele donkere kleur zodat het een geheel wordt. Daar zit dus ook die terra rose en roomkleur bij op de muren
Leuk! Tip, als je toch maar 1 muur gaat behangen (en je hebt genoeg aan 1 of 2 rollen) kan je kijken op marktplaats. Vaak hebben mensen rollen over die voor een veel leukere prijs weg gaan dan nieuw kopen
Wordt wel een beetje jaloers van jullie plannen Er staat hier best het een en ander op mijn wensenlijst, maar ja daar hangt ook een prijskaartje aan
Ik sta al sinds augustus te popelen om onze hele benedenverdieping verven en in te richten en nu gaat het binnen enkele weken normaal echt lukken. Kleuren zijn al lang gekozen. Living fris lichtblauw, keuken zacht groen, inkomhal roze. Telkens 1 a 2 muren in kleur en de rest wit. Lampen zijn gekozen,hebben een prachtige roze hanglamp voor in de trappenhal. Zo benieuwd om die te zien bij de (oud)roze muur. Meubels hebben we nog van ons vorige appartement. Ik wil alleen nog graag 2 eenzitten bij (klubbfors van de Ikea) Hopelijk snel foto's van het geheel I love it, inrichten
Ik gooi er even een vraagje in. Ik zoek aankleding voor onze bijkeuken. Gister is eindelijk het blad geleverd, nu alleen de plinten en greepjes nog plaatsen. Ik kom er alleen niet uit wat ik aan de muur kan hangen en op het blad kan zetten. View attachment 747469 We gebruiken de ruimte straks met mooier weer. Links zit een deur naar buiten, rechts een deur naar de garage. Ik maak de foto vanuit de woonkamer. Ik loop een beetje vast met de style.. en weet niet zo goed wat ik kan ophangen om er een beetje meer sfeer in te brengen
Waar ga je de bijkeuken voor gebruiken? Is het een washok of is het meer een soort voorraad kast? Zag dit op Pinterest iig! Misschien wel leuk van die plankjes?
Ik denk dat zo'n rond wandbord van HIP ORGNL er heel mooi zou staan! Een van een stilleven of vogels, maar ze hebben zóveel verschillende, dat wordt weer moeilijk kiezen
Dan zou ik zelf een leuke middelgrote plant neerzetten & iets van wanddecoratie in vorm van een ixxi of wandkleed ofzo