Omg ik krijg jeuk van dat hysterische gegrien omdat het er aan zit te komen. Boeehoehooeehhhh huuuuuuuuu!!!! En dan die drie studentes... Djiezzz, je hoort bijna drie geslachtsdelen klepperen, wanhopige mutsen!
En die ene is niet eens echt maagd . Zitten ze daar met z'n 3en te gitaren en in zo'n galm microfoon te zingen. Go out! Dan kom je msschien nog eens iemand tegen...
Man gooide net een portie bitterballen in de frituur dus die miste het moment gewoon!! Ik ga het gelijk even voor doen!
Waarom hebben ze het er ook op hun 1e date over dat ze nog maagd zijn en dat grietje over dat ze wil trouwen en kinderen enzo. Zoiets zou jvoor mij echt een reden zijn om heel hard weg te rennen..
Bij een van die meiden stond onder haar naam "opnieuw maagd" Kan aan mij liggen hoor maar hoe kan je in hemels naam opnieuw maagd worden haha
Hahaha heerlijk om jullie reacties te lezen!! K snap echt niet dat je bloed serieus op tv kan lopen vertellen dat je 35jr bent, maagd ben en dan er serieus met je moeder over wilt praten!!!!!!
Gatverdamme die zoen, ga dat even oefenen voordat je dat in het openbaar doet xD En op de eerste date vertellen dat je maagd bent? What is up with those people. Dat zou niet bovenaan mijn zelfpromotie-lijstje staan hoor :') Wat moeten mensen met die info?
Volgens mij kun je een operatie ondergaan waarbij het maagdenvlies weer 'terug' gezet wordt, o.i.d. Jullie reacties maken me trouwens wel nieuwsgierig, whahaha.
Wat en kopkluivers die twee en de huwelijksnacht gaat zoooooooo tegenvallen....brrr en idd de drie vouwen, WTF?!
Hahahahah ik ben nog amper bekomen van die eerste zoen! Ik moest denken aan die scène uit Ace Ventura waarbij Ace een vogeltje eten geeft en iets uit z'n allereigenste krop tevoorschijn gorgelt