Gratis af te halen in Almere, groot deel van een kraampakket. Inhoud: Matrasbeschermer, 10 onderleggers 60 keer 60, 1 kraammatras 60 keer 90. 1 navelstrengklem 2 doosjes wondcompressen 8,5 keer 5, 10 keer wondcompres 10 keer 10, 1 pak verbandwatten, 2 rollen baby-luiertape. 1 pak inlegverband, 1 pak damesverband, flacon desinfecterende handgel baby verzorgingsproducten 4, knuffel Je moet zelf dan nog kopen, flesje alcohol, kraamverband, stretchbroekjes. Pb me maar even.
ik heb het aan een of andere stichting gegeven, voor moeders in afrika of weet ik het. mijn verloskundigenpraktijk zamelde het in. Stichting Baby Hope - home
Ik vind het goed dat er meiden zijn die niet meteen het kraampakket naar Baby Hope doen.. Er zijn namelijk ook mensen die geen recht hebben op kraampakket ivm alleen maar basisverzekering, en financieeel niet echt ruim bedeelt zijn waardoor dit behoorlijk in de kosten kan schelen. Baby Hope kan altijd nog, maar probeer eerst of je er een ander blij mee kan maken! (ik ben blij gemaakt met het kraampakket van mijn schoonzus die in ziekenhuis is bevallen.. Scheelde mij toch flink!)
klopt idd of zo als jonge meiden 18/23 kunnen een jongeren verzekering aanvragen en krijgen idd ook geen kraampaket vergoed en een kraampakket kost toch wel ff 30 euro gelukkig zit het bij mij wel in het ziekenfons ben toen ik zwanger was van shirley overgestapt naar hogere verzekering anders had ik het ook niet vergoed gekregen maar ben ook in het ziekenhuis bevallen en heb ook alles weg gedaan aan een vriendin van mij die een jongeren verzekering had
ik heb ook een jongerenverzekering en ik heb gewoon een kraampakket gekregen heb het daarna aan baby hope geschonken omdat ik in het ziekenhuis ben bevallen xxxxxxxxxxxxx