Pffff, nou ik heb ´m ook gedaan en wat een desillusie zeg (of schrijf ik dat niet zo??? Ik ben nergens meer zeker van ), ik had - schrik niet - 53 fout!!!!!!!!! OMG, echt vreselijk en ik dacht nog wel dat ik redelijk goed was in de NL taal .Gatverdamme had ik dat stomme dictee nou maar nooit gedaan, ik ben gelijk helemaal in mineur !
mermaid! hoe is t mogelijk, jij taalfanaat! ik denk je je je dag niet had!? dat moet het zijn. maar- er zaten ook veel gemene instinkers in hoor, je bent zo aan de 50!
Nou ik baal echt als een stekker joh!! Er zaten trouwens wel woorden bij waar ik echt nog nooit van gehoord had. Ik ben wel goed in de -d's en -t's enzo, maar met die koppelstreepjes enzo, pfff, ik vond het ECHT lastig.
Ik heb me er maar niet aan gewaagd... Hou meer van contemporaine literatuur. (en had het bovendien fout gespeld, foeifoei Miepie)
@Mermaid: probeer het dictee van 2008 eens te maken. Staat ook nog op de site. Misschien had je even dip vandaag?? Ik ga morgen die van 2008 ook eens maken. Kijken hoe het dan gaat.
@miep: mooi woord! enne, ik ook meer van de modern, maar een hapje klassiek hier en daar.... @dictee/mermaid: als je je beter wilt voelen moet je die van jan wolkers doen 2007? @nynke: hee waar is je banner? kus
Thanx voor de tips meiden. Die andere dictees ga ik morgen dan maken. Ik ben er voor vandaag even helemaal klaar mee .
@Mermaid: nieuwe dag nieuwe kansen. @Klingel: ik heb ruzie met mijn banner. Ook voor mij: nieuwe dag nieuwe kansen.
Hier 26 fout gemaakt, vooral de koppelwoorden gingen niet heel goed, maar was toch best trots op mezelf. Leuke tip trouwens van het dictee 2008 dat je die nog kan doen online,ga ik zeker even kijken,bedankt!