Beste, Ik zit met een gigantisch probleem. Mijn laatste menstruatie begon op 8 januari, op de 13e heb ik seks gehad, maar de desbetreffende man is niet klaargekomen. Op de 15e heb ik een korte bloeding van 2 dagen gehad, (heb voor de vrijpartij anderhalf jaar geen seks gehad) misschien daaraan te wijten. Op de 20e heb ik weer seks gehad met dezelfde man, deze maal is hij buiten mij klaargekomen. Vanaf 25 januari tot 4 februari heb ik bijna dagelijks seks gehad met een ander die wel in mij klaargekomen is steeds, maar waarvan ik weet dat hij minder vruchtbaar is en daar recentelijk een bezoekje voor heeft gebracht in t ziekenhuis... Ben ten einde raad.. Heb 2 testen gedaan, beide positief en bij de huisarts ook positief getest..
Goedenavond, als ik het goed begrijp is je dilemma, wie de vader is van je kindje. Als bij de eerste man waarmee je gevreeƫn hebt, geen penetratie heeft plaatsgevonden, kan je waarschijnlijk niet zwanger van hem zijn. Is dit wel gebeurt dan kan het wel, want ook door voorvocht kan je zwanger raken. Als er dus bij beide mannen penetratie heeft plaatsgevonden kunnen in principe beide mannen de vader zijn en kan je pas duidelijkheid krijgen na de bevalling mbv een DNAtest. Succes en sterkte toegewenst! Groetjes Monique