Ik heb veel lades in de keuken en de breedste is 90cm breed. Ben alleen vergeten de diepte te meten maar ik schat dat ik 50 a 60cm rond wel kwijt kan. Ik benut de ruimte in de lade dan alleen wat minder goed.
Wij hebben een soortement kast in de keuken. Linksboven is de koffiemachine ingebouwd. Linksonder de combi magnetron. In het midden een apothekerskast. Rechts over de gehele lengte van boven naar beneden de koelkast. Ik schat dat hij vanaf de muur zo’n 80 cm de kamer insteekt. Waarom ik dat zeg? Omdat je bovenop die kast perfect een draaiplateau zou kunnen leggen, zonder dat iemand het makkelijk ziet. Bij mij staan er nu wat olifanten op en de spaarpotten van Ies en Luc (ook olifanten ). Jij, (@GossipGirlxoxo), zegt dat je het zonde vindt een hele la ervoor te gebruiken. Heb je ook niet zo’n hoge kast waarop je zo’n plateau kwijt zou kunnen?
https://www.ikea.com/nl/nl/p/snudda-draaiplateau-massief-hout-90074483/ Wij hebben deze, maar die is kleiner dan je kwijt kunt. En niet heul mooi ofzo