groot feest bij iemand thuis met oud en nieuw. peuter meenemen?

Discussie in 'De lounge' gestart door ks2011, 1 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Ik zou gewoon gaan! Je kan altijd nog naar huis als t niet lukt.

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.239
    16.609
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik zou gaan.
    Is toch leuk een feestje.
    Thuis is ook maar saai met oud en nieuw.

3. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Ligt aan je kindje (en ook aan jezelf:)) denk ik. Hier zou het niet lukken, dochterlief zou niet gaan slapen. En zowel zou ik zelf niet rustig zitten, of kunnen genieten. En continu luisteren of ze wel slaapt. Maar ben jij zelf lekker relaxed daarin en je kindje slaapt prima in een andere omgeving zou ik gewoon gaan!

4. Slagroomsoesje

Slagroomsoesje Niet meer actief

Ja hoor. Vorig jaar bij schoonzus oud&nieuw gevierd en bleven daar ook. Kinderen waren zo moe we hebben ze toen gewoon naar bed gebracht. De jongste is niet eens wakker geworden van het vuur werk de oudste even wel. Dus die kon nog even geniten van het vuur wek

5. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik zou niet gaan...ik zou echt geen rust hebben als mn kleintje in een vreemd huis moet gaan slapen.
    Om dan te zeggen: als het niet lukt, gaan we naar huis, zou ik ook geen zin in hebben eigenlijk.
    Maar goed, zo ben ik haha.

6. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Het ligt aan het kind, die van mij wilden nooit ergens anders slapen

7. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    + 1

8. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Nou ik vind dat dan aan het kind liggen.
    Bij mijn dochters was het geen probleem, die sliepen overal.
    Maar mijn kereltje heeft daar erge moeite mee, om ergens anders dan zijn eigen bed te slapen. Hij slaapt al niet eens in de kinderwagen.
    Wij gaan naar een klein feestje (om de hoek), maar als mijn mannetje niet kan slapen dan ben ik zo weer thuis.

Maar wat ik dus bedoel, als jij denkt dat het geen probleem is voor je kindje dan zou ik gewoon gaan.
    Heb alleen een beetje het idee dat jezelf eigenlijk niet wil, gezien dat je het hier vraagt.
    Doen waar jij je goed bij voelt.

9. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Oh ja, gaan! Gezellig!
    Ik wilde dat wij zoiets konden doen. Wij blijven thuis... Ik roep altijd dat ik dat heerlijk vind of zelfs het liefst op vakantie zou gaan, maar diep van binnen is een oud en nieuw zoals jij die beschrijft TS, mijn favoriete :)

10. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ligt aan het kind.. Maar ik zou niet oud & nieuw zonder mijn kind willen vieren (ook al slaapt ze dan :D)..

Ben benieuwd hoe het hier gaat.. Wij vieren het ook bij vrienden, maar niet zo'n groot feest.. Wel man of 20 bij elkaar denk ik..

11. tuc

tuc Niet meer actief

ja hoor, maar dat is ook omdat er geen haar op mn hoofd is die op dat soort dagen mn kind bij een oppas doet.

12. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Lekker doen! Zou zorgen voor een goede babyfoon, en verder lekker genieten

13. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Dit dus!

14. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja hoor. Wij doen dat elk jaar en onze meiden hebben dan hun eigen feestje met de dochters van het stel waar het feest is :)

15. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ik zou mijn kind wel bij me willen hebben met oud en nieuw, maar als ze niks aan dat feest heeft zou ik er niet heen gaan. Tenzij ze lekker gaat slapen of er zijn meerdere kinderen!

16. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ja zo voel ik dat ook.

17. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Nee ik zou lekker thuis blijven, maar ik heb deze situatie vorig jaar zelf gehad. Met zoveel man ben je echt niet geruisloos en je kind is in een vreemde omgeving, dus wie zat de hele avond samen met de organisatie mama in de huiskamer met kind. Ik zei de gek en de organisatie mama ook met haar kind. Ondanks alles hebben we het wel gezellig gehad, maar hadden ook liever op het feest gestaan. En dan hebben we normaal gesproken allebei makkelijke kinderen, alleen niet die avond helaas. Dus dit jaar blijven wij lekker thuis en maken we ons eigen feestje. Zoals mijn man al zei, lekker samen kneuterig op de bank onder een lekker warm dekentje met een goede film, knabbeltjes en kaarsjes. En om 12 uur lekker met z'n 3-en vuurwerk kijken.

18. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ligt eraan hoe oud is hij/zij? Met de andere 3 kids is het geen probleem hier maar Luca vind ik nog te klein.

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Nee ik zou niet gaan

20. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Slaapt je kindje makkelijk bij anderen? Zo ja, dan gewoon doen. Als je één groot drama voorziet is het misschien verstandiger om niet te doen, maar laat je niet vertellen dat je geen feestjes meer mag bijwonen.

Heb je een babyfoon met tril?

Deel Deze Pagina