Hallo dames, Door ons beroep (schippers) hebben we waarschijnlijk niet de tijd om heel veel winkels te bezoeken en dan overal iets te kopen. Ook lijkt het me wel handig en fijn als ik in 1 winkel een groot gedeelte van mn uitzet in 1x kan aanschaffen. Zoals babykamer, wieg, box, wipstoeltje, maxi cosi, kinderwagen en kinderstoel. We zijn van het weekend bij Babypark Kesteren geweest en zag veel dingen die we mooi vinden, maar weten jullie of er misschien kortingsacties zijn als je voor een groot bedrag, paar duizend euro, in 1x koopt? Zag wel gratis box en wieg bij babykamer en kinderwagen, twv 210 euro staan.. is dat het enige of valt er nog misschien wat te bedingen? Of hebben jullie misschien andere winkels met leuke acties voor zo'n groot gedeelte van de uitzet?
Ik had alles in 1 x gekocht bij Babypark twv 3500, maar korting even doen ze niet. Ik kreeg alleen korting op de babykamer, maar dat was een actie. Ik vond het in 1 x bestellen ideaal. Ik bestelde het toen ik 22 weken was. 6 weken later had ik alles gekregen
Babydump doet ook niet aan onderhandelen maar wel veel leuke acties zo hadden wij gratis box, matras, speelgoed voor in de maxicosi en een luiertas bij de jool en een voetenzak daarnaast hebben ze laagste prijs garantie dus mocht je het ergens goed koper zien krijg je het verschil terug gedurende de gehele zwangerschap
Wij hebben bij onze eerste (7 jaar geleden) ook bijna alles ineens gekocht, bij de baby dump. Volgens mij kregen we de box gratis en korting op de babyfoon, dat zijn standaard acties dacht ik bij baby dump. Ik vind trouwens baby dump Veenendaal vele malen prettiger dan Babypark Kesteren (ben ik maar 1 keer geweest), redelijk zelfde regio.
Wij hebben ook alles in 1x gekocht bij babydump. We kregen bij de bugaboo donkey gratis een voetenzak, cupholder en tasje voor aan de stang erbij. Bij de babykamer kregen we korting op de box (250 euro) en een gratis matras. Bij de box kregen we, bovenop de korting dus, een boxmobile. Verder kregen we gratis een speeltje voor in de maxicosi, speeltje voor in bad, maxicosi hoes, badzitje en een pak hydrofielluiers. Vond het in 1x bestellen ook ideaal. Hadden echt alles besteld, dus ook beddengoed, badspullen, flesjes etc. Werd in 2x geleverd.
Ik zou naar de babydump gaan, daar kun je goed onderhandelen. Wij hebben toen bij de kinderwagen aangegeven dat webij de prenatal met personal shopping een vepaaldpercentage korting zouden krijgen en daar gingen zij dan nog weer onder zitten. Dus volgens mij echt een aanrader!
Bij babypark valt er idd weinig te onderhandelen. Hier hebben we onze babykamer gekocht, wel met gratis box (stond als actie in een folder) maar moesten we zelf aangeven, zij kwamen hier dus niet zelf mee terwijl we vroegen naar korting/gratis oid. Babydump: valt wel te onderhandelen, ook krijg je als je ergens het product goedkoper vindt, het verschil terug. Ik had hier ook een groot deel van de uitzet gekocht en toen savonds de producten op internet nagezocht (bijv via beslist en google shop) en zo kwam ik toch op nog wat extra "korting". Ik heb ze gemaild en netjes het verschil op mijn rekening terug gekregen. Ook hadden ze in de winkel verschillende acties met gratis producten erbij. Bijv hangers bij kleding. Ik was met mn moeder en zij had een deel cadeau gegeven en ik had zelf wat gekocht dus kreeg meerdere hangers gratis . (dus meerdere personen mee helpt ook ) Prenetal: als je hier een groot deel van je aankopen doet met een personal shopper krijg je extra korting (Tot 20% procent volgens mij). Wij hebben van te voren gewoon in 1 winkel georienteerd wat we wilde, toen een lijst gemaakt en bij de goedkoopste winkel datgene besteld. Kostte ons in totaal 1 weekend en was zo het meest voordelig .
2 keer per jaar heb je bij de prenatal de mamamazzel dagen. Een week lang veel korting. Wij hebben toen daar (nadat we een goeie 20 weken echo gehad hadden) het grootste deel gekocht, dat was in april, in het najaar hebben zedat nog een keertje.
Wij hebben (bijna)alles in één keer bij babypark gekocht. Korting krijg je niet, wel kregen we uiteindelijk twee dingen, die al in de uitverkoop waren gratis erbij (maxi cosi en schommelstoel) dus daar was ik ook wel blij mee, scheelde zich toch weer zo'n 300 euro.. Het word volgende week geleverd