groot gemis.... vrienden

Discussie in 'De lounge' gestart door buddy, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Bedankt voor alle leuke reacties.
    Ik ben nu op me werk ik ga vanavond iedereen die er voor open staat een pb sturen!

2. Mups

Mups Bekend lid

9 jan 2012
    626
    0
    16
    Brabant
    Hoi Buddy, wat een nare tijd heb je achter de rug zeg.

Bij ons zijn onder andere door een burn-out en een periode dat mijn man niet zo goed in zijn vel zat de contacten met een aantal vrienden een stuk minder geworden.

Wij hebben nog wel een klein aantal goede vrienden maar die wonen allemaal best wel een eindje weg. Omdat we hier allebei niet vandaan komen hebben we niet van vroeger uit vriendschappen opgebouwd. Ik zou het erg leuk vinden om ook wat vrienden dichter in de buurt te hebben.

Ik woon zelf vlakbij Den Bosch! Mocht je het leuk vinden dan is een pb welkom :)

3. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    Hier ook een Brabander ook geen vriendenkring meer wel af en toe contacten maar geen beste vriendin meer ofzo

Mag altijd pb

4. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Als het goed is heb ik iedereen die er voor open staat een pb gestuurd.
    Zo niet dan stuur mijn maar een pb.
    altijd gezellig😊

5. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Allereerst heel veel sterkte met jullie grote verlies! :(

Ik woon niet in de buurt, maar snap ontzettend wat je bedoeld. Zoiets (bij ons overlijden van zoontje tijdens zwangerschap) laat zien wie je ware vrienden zijn. Ik kom eigenlijk uit Brabant en had daar nog een aantal vriendinnen die niet of nauwelijks reageerden toen ik ze nodig had.

Ik hoop dat je weer een mooie vriendengroep op kan bouwen.

6. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    Oh dat herken ik zo goed! Dan heb ik (gelukkig) niet zo veel meegemaakt als jij.. Maar in het jaar waarin ik twee miskramen kreeg (met rompslomp) ben ik eigenlijk ook al m'n 'vrienden' kwijt geraakt.
    Hopelijk kom je wat leuks tegen!

7. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Ik herken het ook wel nadat mijn moeder is overleden wist ik meteen wie mijn echte vrienden waren, nou dat zijn er dus erg weinig
    Ik woon ook in bergen op Zoom dus niet echt bij jou in de buurt maar ik kom wel vaak die richting op
    Een voor degene die vlakbij bergen wonen lijkt het me ook leuk om wat meer contacten op te bouwen

8. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Hier is het juist andersom. Ik ben ze wel 'kwijt' geraakt, maar meer omdat het aantal dat ik had, veeeeel teveel was om te onderhouden. Doordat ik altijd alleen met dochter ben heb ik niet veel smaken om echt iets te doen (vaak zijn dat dingen waar dochter niet mee heen kan) dus ik zie ze 1x per week, soms minder. Andere zie ik 1x per maand of 1x per half jaar. Ongeveer de helft heb ik laten doodbloeden.

Het is jammer, maar dochter is het meer waard.

Ts, ik werk in Den Bosch. Maar of je veel aan me hebt weet ik niet 🙁

9. Lilian2016

Lilian2016 Actief lid

15 mrt 2016
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    😳 herkenbaar maar knap dat je nieuwe vriendschap aan durft en kan gaan!

10. Rixel

Rixel Lid

27 feb 2014
    61
    0
    6
    Ik woon helaas op ruim een uur rijden van jou. Ik mis ook best wel af en toe vriendschappen. Heb al nooit heel veel vriendinnen gehad maar doordat ik in mijn studententijd ver weg ben gaan wonen, veel vrienden kwijtgeraakt. Nu weer terug waar ik vandaan kom, inclusief gezinnetje, maar oude vriendschappen stellen niet veel meer voor, en ken verder weinig mensen met kindjes enzo!

Wat heftig trouwens wat je hebt meegemaakt, wij zijn jaren geleden de vader van mijn man verloren, dat heeft enorme impact gehad (en nog steeds!) Als je een pb wil sturen mag dat altijd!

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Stuur me maar een PB, we zullen nooit ver van elkaar wonen :)

12. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    heel veel sterkte
    bij ons is ook een hoop uitgedund wel bewust als relaties alleen maar energie kosten en niet geven hebben wij er een lijn onder gezet het is jammer maar helaas niks aan te doen
    hier ook omgeving breda
    helaas de vorige keer zon oproep gedaan en echt veel is er niet uit gekomen.

13. roosje77

roosje77 Lid

5 aug 2009
    44
    0
    6
    Ik kom ook uit Brabant, tussen Den Bosch en Waalwijk.
    Pb mag altijd!

Deel Deze Pagina