Omdat je soep en broodjes hebt zou ik zelf dan nog spiesjes (sateprikker) maken met kaas/worst/augurk of wat je maar lekker vindt of als je iets fris erbij wil fruit op een sateprikker. Verder zoals al voorgesteld hapjes uit de oven zoals kaashapjes.. je zou bij de soep ook nog knoflookbrood kunnen geven (afbakken in de oven). Alvast veel plezier!
Gado gado? Je kunt alle groentjes etc. Allemaal van te voren maken want die eet je koud. Sateh van te voren marineren en savonds buiten op de bbq roosteren. Satehsaus kun je ook van te voren maken
Ik naak op dit soort dagen pasta salade. Ideaal voor een dag van te voren. Grote pan pasta koken Komkommer Grote ui 5 tomaten Olijven Eventueel 3 blikjes tonijn Alles klein snijden en dan flinke lepel mayonaise met zout en peper en wat olie erdoor.
dit is bij ons ook altijd wel erg in trek en gaat altijd wel op. Vooral de knakworsten zijn bij zoonlief niet veilig.
Jaa daarom doe ikook altijd, is ook altijd wel in trek, en heel makkelijk en lekker natuurlijk dan heb je van alles wat
Ik maak dan altijd een grote pan macaroni en een grote pan nasi Makkelijk om van te voren te maken en meestal lust iedereen wel een van de twee.