Zwanger van een 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bioluun, 19 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Als een soort spin-off van het topic: 'wij gaan voor een 3e wonder' open ik graag dit clubje :) Wie is er nog meer zwanger van een derde (en vierde?) kindje en wil daar met ons over kletsen. Uiteraard voor iedereen en niet alleen voor die dames die meekletsen of kletsten op dat andere topic.

Ik merk dat je toch andere verhalen krijgt als je al meerdere kindjes rond hebt lopen dan wanneer het je eerste zwangerschap is. Wel zo fijn om af en toe te genieten van de anekdotes over de andere kids of ze gezamenlijk even achter het behang te plakken :)

Even voorstellen: ik ben 31 jaar en net zwanger van een derde kindje. Mijn andere twee jongens zijn nu 3,5 en 2 jaar oud. Nog tien dagen tot mijn eerste echo, maar die buik is nu al niet meer tegen te houden :)

Wie doet er mee?

2. Queen1986

Queen1986 Actief lid

23 jul 2012
    308
    0
    0
    Ik heb hem gevonden hoor, Bioluun! Ook maar meteen een abonnement op afgesloten!

Voor eventuele nieuwe dames: ik ben 29 jaar oud, heb een zoontje van 2,5 en een dochter van 1 en sinds vanochtend weet ik dat ik in verwachting ben van de derde! 😀

3. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Jeeeeej! Welkom Queen :)

4. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Ook ik heb hem gevonden Bioluun!
    Voor nieuwe dames:
    Ik ben 31 jaar, heb een zoontje van bijna 3,5 jaar en een dochter van 1,5 jaar. Sinds kort zwanger van de 3e. :D

5. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Hoi meiden, hier ook weer zwanger! Aankomende week de eerste echo, super spannend weer! Ben nu wrl rond de 7 weken.

Mijn zoontje is 3,5 jaar (maart 4) en mijn dochter is 1,5 (juni 2 jaar) Ik zelf ben 34 jaar.

6. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Haai Kiera :D

Welkom Frenzy! Super spannend zo'n eerste echo altijd! Wanneer heb je hem precies? Hoe voel je je?

7. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Bioluun; dankjewel! Donderdag ochtend heb ik de echo! Voel me wel goed, soms met vlagen wat misselijk en wat moe. Maar geen erge klachten.

Hoe voel jij je je? Weet je al wanneer je een echo hebt?

8. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Frenzy welkom gefeliciteerd!
    A.s. donderdag al echo wat fijn! Spannend ook. Hier nog 4 weken wachten.

9. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Ik neem alvast een abbo...nu nog niet zwanger...;)

10. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Hopelijk ben je snel zwanger Beccy!

11. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Frenzy ik heb di de 29ste echo. Voel me ook eigenlijk prima! Ben alleen heeeel moe. Gelukkig is on het weekend vl thuis. Net dan ook ern lekker dutje kunnen doen. Maar ben benieuwd hoe het komende week gaat, met de twee jongens alleen thuis. Even doorbuffelen :)

Welkom beccy! Hopelijk ben je snel zwanger!!

12. MommyLove85

22 sep 2015
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gevonden :)

Ik zal mij ook even voorstellen. Ik ben 30 jaar en heb een dochter van 3 jaar en een dochtertje van 1,5 jaar.

Weet sinds een halve week dat ik zwanger ben. Wil er nog een extra testje tegenaan gooien, maar die moet nog komen via de post. Heb nog weinig kwaaltjes, maar ze komen er wel steeds meer aan. Denk aan zere borsten, lage rugpijn en 's ochtends trek en beetje misselijk.

Iedereen die ik nog niet gefeliciteerd heb, bij deze!

13. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Haai Mommylove! Leuk dat je ons gevonden hebt. Wanneer verwacht je je testen dan? Dat je nog niet allang naar de kruidvat gerend bent... :) Ik heb er nog wel eentje over! haha!

Ben net met de kinderen naar de winkel geweest. Lekker in de wandelwagen (uitzondering dat ze wilden blijven zitten ;) ik blij), kilometer naar het centrum en terug. Pff, merk het wel al zeg! Ik voel heel mijn bekkenbodem nu. Net alsof ik al 38 weken zwanger ben en het kindje is ingedaald! Zal maar vast aan de oefeningen beginnen dan :)

Ik zat gisteren een na te denken over een zwangerschapscursus. Ik weet van mijn tweede zwangerschap dat ik het heel fijn vond om een uur in de week met mijn baby in de buik bezig te zijn, maar dat ik echt niks meer had aan de informatie die we kregen. Dat weet ik nou wel. Maar hier bij de vk is niet echt iets wat me dan aanspreekt. Yoga is niet aan mij besteed en zwemmen is niet in de buurt te vinden op een moment dat ik kan (wel op woensdagochtend, maar dan moet ik werken :() Jullie ideeën?

14. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Met de eerste heb ik meegedaan aan zwangerschapsgym. Niet heel intensief en vind het ook echt nuttig voor eerste zwangerschappen. Je krijgt dat ook een hoop info en bereid je voor op de bevalling.
    Met de 2e heb ik meegedaan met zwanger en fit. Intensief lkkr sporten. Was erg leuk. Ook 1 les daarvan werd er een vk neergezet met bevallingsinfo. Na 2 bevallingen weet je dat wel. Mss dat ik me dat weer bij opgeef. Maar mn conditie is nu minder dan met de 2e zwangerschap. 😅

15. MommyLove85

22 sep 2015
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    20151221_153402.jpg

Bioluun. Kijk :) Het was het wachten waard hoor. Vind het ook heel knap dat ik niet naar de winkel ben gegaan. Het weer hielp ook wel mee vanochtend. Had ze zaterdag verwacht, nu dus 1 dag later.
    Ben al blij, want dacht dat ze op de maandag nooit geen post deden, maar misschien door de feestdagen zo, wel.

Ik denk dat ik geen cursus ga volgen. Ook omdat ik tussendoor waarschijnlijk in onze nieuwe woonplaats woon. We hebben vandaag toegezegd op een nieuwbouwwoning. Dit duurt nog ong. een jaar voordat we er in kunnen, maar tussendoor zullen we waarschijnlijk even in een tijdelijke huurwoning moeten.
    Ik zou wel wat met ademhaling willen doen, mocht het wel lukken. Bij beiden meiden een giga weeenstorm gehad en ook aardig snel op de wereld.

16. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Mooi Mommylove :D Zeker het wachten waard. En nu weer opnieuw wachten :) Op de eerste echo. Lijkt een belangrijk thema in de zwangerschap!

Ik zou denk ik juist een cursus doen als ik in een nieuwe woonplaats kom te wonen. Dan leer je meteen wat mensen kennen. Die ook nog eens in dezelfde situatie zitten. Misschien is yoga dan wel iets voor jou. Daar doen ze veel met ademhaling. Ik moet zelf niet op mijn ademhaling letten, want dan gaat het juist mis. Juist als ik nadenk over adem dan heb ik het idee dat ik te weinig krijg...

17. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Prachtige test mommylove!! 😆
    En nu idd w8en op de echo. Heb je al een afspraak gemaakt bij de vk?
    Zoals Bioluun al zegt een cursus zou dan juist goed zijn.
    Wel een spannende tijd ga jij tegemoet om 2 x te verhuizen. Komt vast wel helemaal goed.

18. Queen1986

Queen1986 Actief lid

23 jul 2012
    308
    0
    0
    Hoi dames!

Ik heb vandaag de vk gebeld. Blijkt dat ze de vroege echo van rond 7-8 weken hebben afgeschaft! Mag nu pas als ik bijna 10 weken zwanger ben! 22 januari eerste echo, 29 januari de intake. Zucht...

19. MommyLove85

22 sep 2015
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Queen1986 , Dat is even flink balen.

Hier moet ik nog bellen, maar durf niet zo goed. haha. Slaat nergens op, maar het is gewoon een gevoel. Wat balen dat ze die echo hebben afgeschaft zeg. Ben benieuwd wanneer ik hem krijg, gok dat ze hem bij mij wel vroeg doen, deden ze bij mijn 2e toen ook. Puur omdat ik ooit een miskraam heb gehad.

Wel een goeie, zo leer ik wel nieuwe mensen kennen als ik een cursus ga doen. Maar.. eerst kijken hoe alles loopt. Het ligt er echt aan wanneer ik daar kom te wonen etc. Moet niet te veel stress om mij heen hebben....

20. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Hè balen queen! Het wachten duurt al zo lang... Bij ons in de buurt zit een echocentrum die ook vroege echo's doet. Maar ja, das wel tegen betaling natuurlijk...

Mommylove ik zou lekker bellen hoor! Dadelijk zitten ze net ik jouw week vol en moet je een week langer wachten! Haha maar ik ben dan ook 1 groot stuk ongeduld... Ik moet nog 1 week... (Min 3 uur ;))

Deel Deze Pagina