Hoi hoi, zelf woon ik in deze regio en ken een paar meiden die nu zwanger zijn of net bevallen maar niet zo heel veel, zitten hier toevallig nog mama's/zwangeren uit deze regio? Lijkt me gezellig om te babbelen!!!
Hallo hallo.. Ik ben een mama uit de regio 033.. Ik ben in oktober bevallen van een zoontje.. Ben jij zwanger of al mama??
hoi hoi! wat leuk toch nog mensen uit deze regio! ik ben nu zwanger, bijna 31 weken dus ik mag nog mama worden, rond 1 juli! vlinderbloem waar woon jij? ik woon in leusden
Wel grappig, ik deed gisteren boodschappen en ik moest wel de hele tijd om me heen kijken of er niet toevallig iemand voorbij liep die 31 weken zwanger zou kunnen zijn. En er waren twee gegadigden!
oh joh echt? alleen bij de appie hoor want ik kom nooit bij c1000 hihihi Ja ik ben zwanger van de 1e en nu al weer bijna 32 weken!!! Gaat met jou alles goed\?
Yes, hier ook eentje! Mama van een meisje van bijna 2 en 30 weken zwanger van de 2e! Ik woon in Amersfoort.
Hello. Hier ook uit regeo 033. (kattenbroek over 2 weken winkelcentrum Nieuwland) Ben een alleen staande mama van een mooie zoon genaamd Ruben Hij is nu 1 jaar oud.
Wij gaan msschien verhuizen naar Amersfoort,dus ik kom stiekem vast even om de hoek kijken! Altijd fijn om vast wat mensen te leren kennen voor je de stap echt zet toch?