Wat leuk, toch nog behoorlijk wat moeders met grote gezinnen. Tot nu toe veel leuke reacties op onze zwangerschap ( zie banner) maar dat komt ook omdat veel mensen al wisten dat we nog graag een kindje zouden krijgen. Maar 1 iemand die vroeg: "was het wel gepland?"....ach ja, maar niet teveel op zeggen... Maar ben wel erg moe nu. Mijn laatste zwangerschap was zo'n 4 jaar geleden en merk nu toch wel dat ik ouder ben. Het hakt er behoorlijk in...gelukkig helpen mijn oudste kinderen en mijn man me erg goed, zo lief!! Ik word echt verwend Iedereen geniet zo mee...maar ik geloof nu toch echt dat dit de laatste is hoor...het is een behoorlijk uitputtingsslag en ik moet nog ruim 30 weken....AAAHH, maar het gaat vast straks wel weer beter....( hoop ik )
Tja, ben ik mama van een groot gezin? Ik heb 3 biologische kinderen van 17, bijna 4 en 2, ben ook mama van een vlinderkindje (is onze 4e) en heb nog een pleegdochter van 21 die de deur al uit is. Heb nu dus nog 3 kinderen thuis. Hopelijk komt er hier nog een kindje bij