Hoi Dames! Denk, maak gelijk ff een topic Zal me ook een klein beetje voorstellen: Ik ben MB2 (nee, niet mijn echte naam), ben 29, woon samen met mijn vriend in Oosterheem. Samen hebben wij een zoon van ruim 8 maanden. Hij is 14 weken te vroeg geboren, maar alles gaat goed. Ook hebben we 2 katten. Nu jullie
Leuk leuk! Ik ben dus Buffy, 27 en woon in Mindergesticht met mijn vriend en zoontje van 4. We hebben 1 poes, waar ik helaas allergisch voor ben (weet ik pas sinds een paar weken). We zijn druk bezig met de koop van een huis in Seghweart, mijn vriend heeft daar zijn hele jeugd gewoond, dus bekend terrein voor hem. Voor mij niet, ik kom hier niet vandaan. Ben hier komen wonen omdat ik hem heb leren kennen. Later ook werk gevonden in het verpleeghuis, helaas ben ik daar sinds 2011 niet meer werkzaam. Ik werk nu op het industrieterrein in Rokkeveen.
Ik kom hier ook niet vandaan. Kom zelf uit Leidschendam. Wij zijn ook op zoek naar een ander huis. Ook in Seghwaert of in Leidschendam. Voor ons helaas niet mogelijk om te kopen, dus wachten op een huurhuis. Zelf op dit moment geen baan. Wel op zoek...dus als je nog wat weet
Jammer dat jullie niet kunnen kopen. Wij eerst ook niet hoor, zitten nu ook in een huurflat. Maar ben blij als we hier weg kunnen, vind het vreselijk in deze flat. Wordt steeds asocialer. Wat voor baan zoek je? Ik weet zo op het moment niks, ik maak schoon nu, niet ideaal, maar toen ik de baan kreeg was ik erg blij. Beter iets dan niets toch? Werk er nu 1,5 jaar en heb het goed naar mijn zin!
Baan maakt mij op dit moment ook niet zo veel uit...als ik maar een baan heb Heb zelf tot eind 2012 schoongemaakt bij mensen thuis via de thuiszorg. Contract werd niet verlengd (zou niks te maken hebben met mijn zwangerschap toen, maar dat werd een keer of 10 gezegd. En na mijn verlof zou ze kunnen kijken of ik in de zomerperiode nog aan de slag kon.... Niet gedaan, omdat ik mijn na thuiskomst van onze zoon ziekgemeld heb. Nu ziek thuis in elk geval tot 14 oktober). Hier ook een beetje asociaal in de buurt. Mensen houden niet zo heel veel rekening met elkaar (jongerenflats). Maar wel 2 minuten lopen van de Jumbo
*staat op en kijkt de kring rond* Hallo, ik ben Brusje10 en ik ben een Zoetermeerder. Ik woon met man en zoon in Oosterheem, met veel plezier. Wij wonen in deelplan Rietvaart en persoonlijk vind ik het hier heerlijk.
Laptop erbij gepakt. Hier ook van originele Leidschendammer. Ben 32 jaar. Meisje van 4 jaar. Woon in Rokkeveen. Denk dat wij nu zo n 9 jaar Zoetermeerder zijn. Ahaha...thuiszorg en zorginstelling. Vierstroom soms meiden Gaat slecht he in de ouderenzorg. Ik heb sinds een jaar een baan bij het zusje van Vierstroom. Reuze naar me zin en dankbaar voor mijn baan.
Gaan we rellen in de JUMBO (knipoog) hahaa. Leuk dat daar opeens zo veel zoetermeerders rondkeken in dat topic. Allemaal frustratie hier sinds de omzetting he. BLEEEHHHHH
Zelf een opleiding verpleegkunde gedaan, door omstandigheden gestopt in mijn laatste jaar. Zou graag weer iets in de zorg gaan doen, maar zelf de financiële middelen niet om iets te doen. Zou graag ergens als verzorgende aan de slag gaan. Maar ja, zonder diploma wordt dat lastig helaas.
en welke opleiding heb je nu? Al via een zoetermeerbaan iets geprobeerd? Onee je bent ziek gemeld toch? Daarna maar eerst even rust toch als je de ww in komt?
Heb de afspraak mij half oktober weer beter te melden. Was nogal een heftige tijd na de geboorte van onze zoon. Had echt even tijd nodig. Gelukkig gaat het nu een stuk beter. Ga gewoon lekker veel solliciteren, gaat vast wel lukken! Zoetermeerbaan nog nooit van gehoord, ga ik naar kijken. Bedankt! En mocht er bij jullie op het werk een vacature zijn, laat maar weten! Wie weet.
ik werk met vrijwilligers. Die baan is wel vrij Heb verder niets met Vierstroom. Zoetermeerbaan is via de gemeente dan moet je er wel even heel lang uit liggen. Maar komt vast goed. Volgens mij moet jij eerst jezelf lekker terug vinden na de geboorte van je kindje. Vroeggeboorte begreep ik. Vertrouwen krijgen in alles
Daar denk het UWV helaas anders over Die mevrouw begreep geloof ik niet waarom ik mij ziek gemeld had. Onze zoon kwam 19 april thuis uit het ziekenhuis (is 15 januari geboren), 22 april waren we daar weer terug omdat hij een beknelde liesbreuk had, 24 april werd hij geopereerd, de 26e waren we weer thuis, 8 mei was mijn verlof voorbij. Zo gek dat ik mij toen ziek gemeld heb. Toen ik vertelde dat ik al een aantal keer bij iemand van maatschappelijkwerk geweest was omdat ik dat fijn vond zei ze dat ik maar hulp moest zoeken bij een echte professional als ik hulp nodig had. Heb maar geantwoord dat ik de maatschappelijkwerker zou doorgeven dat ik naar iemand ging met een echte baan.... (dat was al nadat ze had laten weten dat ik tot 14 oktober ziek mag zijn).
Vierstroom praat me er niet van. Ik heb van 2006-2011 gewerkt bij t REC/Monteverdriet, zonder diploma overigens... Ik ben er op een rot manier uitgewerkt en ik vind het tot op de dag van vandaag nog steeds erg. Ik het reuze naar mijn zin met mijn collega's en vooral mn bewoners ben ik echt gaan missen. Het was echt leuk werk, op het gezeik van het management na dan. @MB2 uwv wat een prut instelling is dat. Ik was zo blij toen ik van ze af was. Ik heb ook altijd gezeik met ze. Maar eerlijk gezegd snap ik wel dat ze zeggen dat je beter naar een psycholoog kan gaan. Maar dat komt omdat ik zelf ook niks heb met maatschappelijkwerk... Ik heb zelf een hoop ervaring met psychologen en die weten er toch echt net wat meer vanaf. Alleen de reden waarom zij dat zegt is natuurlijk niet de juiste, zij willen dat je naar een psycholoog gaat omdat je dan beter geholpen wordt en dus sneller aan het werk kan... Wel heftig wat je met je zoontje hebt mee gemaakt zeg! Dat is niet niks, lijkt me heel moeilijk allemaal. Ik ben volgens mij de enige die niet in Oosterheem woont hahaha.
Hier ook een zoetermeerder..(zeg je dat zo? ) Ik ben 22, heb een dochtertje van 2 en geen huisdieren.. Ik woon in het centrum en ik zit dit jaar in me examenjaar van de opleiding sociaal maatschappelijk dienstverlening.. Daarnaast loop ik stage bij een uitzendbureau! @buffy, nee hoor ik ook niet maar dat wist je al haha (heb me naam veranderd dus geen idee of je me herkend )