Ik zelf vind 4 kinderen ofZo heel normaal... Maar dat zag ik vroeger eigenlijk heel vaak om me heen Tegenwoordig is 2 volgens mij normaal maar wanneer er een derde komt krijg je opeens te horen dat je net broedkip bent en je maar door en door gaat ? Ik krijg dus regelmatig te horen dat wij een groot gezin hebben hoewel ik dat zelf vanaf 4 kinderen vind dus, Slapen... Hoe bedoel je dat ...qua kamers of qua tijden Wij hebben drie kamers, de jongste slaapt bij ons tot ze groot genoeg is om bij haar zus op de kamer te slapen Qua tijden slapen de oudsten van 18.30/19.00 uur tot 06.30 De jongste is nog zoekende haha ze probeert tot half 6/6 uur maar word vaak rond 5 uur wakker
Wij hebben ook 3 slaapkamers.... De oudste meiden van 7 en 8 slapen samen de jongste heeft een kamer alleen en wij hebben ook nog een slaapkamer Straks komt er nog een kleintje bij
Ik heb zelf geen groot gezin. Maar ik zag laats iets gezelligs Bekijk bijlage 366126 Bekijk bijlage 366127 Hele leuke oplossing
Wij hebben een ruim (huur)huis. 4 slaapkamers en een grote leefzolder, waar ook een 2 persoon bed staat voor logees . Nu 3 kinderen en gezien de weg naar onze jongste zal het hier bij blijven, of de natuur moet ons nog een wonder gunnen.
Onze jongens liggen sinds september bij elkaar op de kamer in een stapelbed. De jongste heeft straks een eigen kamertje (vrij klein). Maar hij zal eerst bij ons op de kamer slapen.
Wij hebben 3 kinderen en hier is dat gelukkig in de buurt vrij normaal, de mensen met 2, willen er vaak nog eentje en de mensen met 3 zijn er genoeg hier. Erg groot gezin is het dus niet maar hier hebben ze allemaal een eigen slaapkamer. Ik vind privacy erg belangrijk en daarom blijft het bij 3. Mochten we toch onverwachts nog een wonder krijgen in de toekomst word de zolder in 2e gedeeld. Hier bewust gekozen voor het niet delen van de kamers.
heb 4 kids.. de 2 oudsten hebben een eigen ruime kamer, en de 2 kleintjes delen samen de kleinste kamer.. die slapen er alleen en spelen beneden.. tegen tijd dat ze echt behoefte krijgen aan eer ruimte.. gaan we of een dakkapel op zolder plaatsen, of ze moeten wachten tot oudste op kamers gaat
Wij hebben 5 kinderen.De oudste 2 hebben elk hun eigen kamer op zolder ( een jongen en een meisje van 13 en 12, dus samen gaat 'm echt niet worden ). De 2 middelste jongens ( allebei jongens, 4 en 5 jaar) slapen samen in de grootste slaapkamer in een stapelbed. Onze jongste slaapt nog in onze slaapkamer, maar we zijn bezig het kleine kamertje op te knappen en dit wordt dan zijn kamer.
Hier 3 kids. De kids hebben allen een eigen slaapkamer, maar de oudste slaapt op zolder, die eigenlijk wel te klein is al volwaardig slaapkamer, dus zodra hij ouder wordt willen we of verhuizen (wordt lastig ivm restschuld) of een aanbouw plaatsen. We hebben de oudste twee eerst op 1 kamer gehad, maar dat was een ramp hier. Ze vielen maar niet meer in slaap in de avond, vreselijk. Bovendien vind ik een eigen kamer als ze wat ouder zijn wel belangrijk.
Hahaha daar zal vast heel veel geslapen worden. Echt gaaf! Als wij ooit nog eens plaatsgebrek krijgen zal ik daar eens over denken.. Grappig dat 4 kinderen tegenwoordig een groot gezin is.. Voor mijn idee is dat echt klein tot normaal Lijkt me zo leuk zo'n heerlijk koppeltje
Hier zwanger van de vierde.. we hebben vijf slaapkamers in ons huis, dus ze hebben allemaal hun eigen slaapkamer..
Hier 3 kids en 4 slaapkamers. Ieder een eigen kamer. Dat was voor ons wel een vereiste. Ik heb zelf een kamer moeten delen en ik vond het echt verschrikkelijk. Ik had geen eigen plek ik moest altijd maar mijn kamer delen. Geen privacy nee voor mij persoonlijk was het echt alle kinderen een eigen kamer. Anders verhuizen
Ik geloof dat het gemiddelde gezin 1,7 kinderen heft in Nederland, dus ja, 4 wordt tegenwoordig wel als een groot gezin gezien. Ik heb er 2, zou er wel meer willen maar dan ook wel een vent die daar achter staat.
Bij ons slapen de 2 oudsten op een eigen verdieping. De 2 jongens bij elkaar en onze dochter van 3 heeft ook een eigen kamer. Volgend jaar gaan we een nieuw huis bouwen en dan krijgt ieder een eigen kamer. Ik heb zelf absoluut geen problemen met bij elkaar slapen. Alleen is het soms een beetje lastig. De 2 oudsten sliepen eerst bij elkaar, maar ivm huiswerk en spelen met vriendinnetjes, hebben we die toch weer een eigen kamer gegeven. De 2 jongens gaat nu prima samen!
Wij hebben 3 slaapkamers op de eerste verdieping en 2 kamers op de zolder. De kinderen hebben een eigen kamer, en onze zoon slaapt op zolder. Trouwens verwacht ik dat onze meiden binnenkort zullen vragen om een kamer te delen. Ze vinden het heel gezellig om samen in 1 kamer te slapen.
Wij hebben 4 kinderen. Onze 2 oudste zonen,liggen samen op een kamer. Wilde dit zelf heel graag. Onze dochter en jongste zoontje hebben een eigen kamer.
Hier 4 kinderen en 5 slaapkamers maar die worden nauwelijks gebruikt de drie jongens (7,5 en 2) zoeken elkaar altijd op en slapen in 1 kamer. En dan heb je zo'n mooie boombut hoogslaper, kruipen ze alsnog bij elkaar in bed Onze vierde prul slaapt nog op haar eigen kamer. Nog... Het zou me niets verbazen als zij dadelijk ook de gezelligheid bij haar broers zal opzoeken. En mocht er op een gegeven moment iemand een eigen kamer willen dan is dat ook prima.