Even een topicje hierover... Ik moet stiekem bekennen dat na al die jaren ik dus nog steeds met mijn lievelingsknuffel slaap, die ik sinds mijn eerste heb Ik heb regelmatig geprobeerd er afstand van te nemen maar dat ik niet gelukt, het is een soort extra kussentje, en andere kussentjes werken dus niet. Wel geprobeerd. Natuurlijk was dit uiterst beschamend zeker als je voor je eerst je vriendje mee naar huis neemt hihi (ligt wel onder een kussen hoor) Dus nou vroeg ik mij af of ik zo een vreemde eend in de bijt ben of dat er meer forummers zijn die stiekem nog met hun lievelingsknuffel slapen. Wat voor knuffeltje is het, en wilde je dat jou kind(je) het zelfde knuffeltje of beestje zou krijgen? Ik ben heel nieuwsgierig en hoop dat ik stiekem niet alleen ben
Haha, nee je bent niet de enige. Tot vorig jaar heb ik een knuffeltje in mijn bed gehad die ik heb gekregen toen ik 1,5 was. Die heeft al die jaren trouw naast mijn kussen gestaan. Nu is hij helaas echt gesneuveld. Ik heb hem nog wel, ik hoop hem nog een keer te kunnen repareren. Maar hij ligt nu in een kast. Onze dochter heeft nog geen lievelingsknuffel maar ik hoop wel dat ze er eentje krijgt. Als kind heeft mijn lievelingsknuffel me heel veel geholpen als ik bang of verdrietig was. Dat vond ik heel geruststellend.
Ik heb ook jarenlang met een knuffel geslapen, het was een pandabeer die ik als kussen gebruikte, deze ligt nu bij mijn andere knuffels op.zolder, had vroeger mijn bed vol liggen er mee. (zo'n 250 stuks )
Die van mij ligt in bed van onze jongste hij zegt mama jij hebt hem niet meer nodig geef maar aan mij en heeft hem gepakt en in zijn gelegd. Als ik een rot bui heb moet ik bekennen dat ik hem toch weer even terug pak. Het is een grijze beer van een cm of 40 à 50 haha.
Jahoor! Een klein eendje(handgrootte) die helemaal vertroeteld en al lang niet meer geel is, scheve poten heeft, de vorm van m'n vingers heeft en een knoopoog. En hij ligt nog steeds in bed. Ik leg m elke nacht op het nachtkastje en toch word ik elke ochtend wakker met beest in m'n hand. Had m eerst verstopt voor m'n vriend toen ik hem leerde kennen maar hij vond hem super lief haha. Mijn ouders hebben me, toen ik een jaar of 5 was, beloofd dat als ik ging trouwen ik m'n eend onder een stolp zou krijgen. Afgelopen week ben ik getrouwd en ja hoor, ik kreeg hem dus cadeau onder een stolp haha.
Nee, ik heb geen knuffel... Ik heb er ook nooit een gehad (en niet gemist). Ik sliep toen ik kind was wel met een hele zachte doek. En volgens mij moest die altijd onder in mijn bed liggen bij m'n voeten... dus ja, toch iets raars
Ik heb ze nog wel, maar dan achterin de kast. Ik had vroeger een tutpop bij mijn voeten om mee te friemelen. Die tik heb ik nog en doe ik soms met het dekbedovertrek.
Ja! Ik slaap altijd met mijn konijn! Zo blij dat er nog meer volwassenen zijn die dat doen. Hij is denk ik 30 cm lang, ik heb hem altijd in mijn armen als ik ga slapen. Anders mis ik iets Ook als ik op vakantie ben of overnacht bij familie... Man kan gelukkig mee leven, maar ik word echt boos als hij hem afpakt en ermee gaat klieren. Ik heb hem trouwens laten beloven dat hij ervoor zorgt dat ik konijn later ook nog heb als ik dement word. Volgens mij gaat dat me echt een leukere bejaarde maken
Ja hier. Een beer. MIJN beer. Mn dochtertje wil er mee spelen, mn vriend verstopt hem vaak, maar zonder kan ik echt niet slapen overal moet hij mee naartoe! Mn dochtertje heeft ook een knuffelbeer en een konijntje. Beide haar lievelings
Hier ook. Een klein oranje wit hondje wat ik op de kermis heb gewonnen toen ik 10 jaar was. Ik ben er heeeeeel gehecht aan. Ik had die knuffel dus op de kermis gewonnen toen mijn hond net gestorven was dus die knuffel is mijne ido
Ja hier ook een roze olifant met een trekkoordje waar ik altijd aan friemel hij ligt altijd bij me in bed zonder kan ik echt niet slapen! Mn man vind het overigens vreselijk en gooit hem vaak uit bed omdat hij er vaak op gaat liggen. Mn dochter heeft met haar geboorte van mijn moeder ook een mooie roze olifant gekregen
Ik heb vroeger geduimd en in de andere hand een kussensloop, wrijven onder neus. Datzelfde doekje ligt gewoon bij mij in bed. Hellig als iemand er aan zit...van mij grrrrrr.....
Ik heb ook zo'n knuffel. En hij gaat echt niet weg (al zou ml dat wel willen haha). Gekregen van Sint toen ik 4 was en sindsdien mijn favo.
Ik heb ook een slaapknuffel. Gekregen van de Sint toen ik 3 jaar was en hij ligt nog steeds bij me... Heb hem alleen niet mee naar het zh genomen toen ik bevallen ben, maar toen nam ik de knuffeltjes van de kindjes bij me. Hadden die ook dadelijk mijn geur om ze daarna bij hen in het bedje te zetten.
Mijn beer ging kapot toen ik ongeveer 20 was. Hij viel van ellende uit elkaar, stof helemaal doorgesleten etc. Toen heb ik gewoon een nieuwe gekocht voor mezelf. Op mijn 20e! Hahahaha! Ik had een paar dagen zonder beer proberen te slapen en ik vond het helemaal niks. Toen mijn zoontje werd geboren heeft mijn man mijn beer bij hem in bed gelegd omdat hij dan zijn moeder kon ruiken tijdens het slapen. Ik ben steeds geneigd om hem terug te pakken, maar ik heb me tot nu toe weten in te houden.
Haha geweldig dit. Ik heb zelf wel een lievelings knuffel van vroeger, daar sliep ik altijd mee vanaf mijn geboorte! Maar toen ik een jaar of 10 was ofzo niet meer. Of al eerder. En toen lag ie op een plank in mijn kamer en nu in de sokken la hahahaha. Maar weg doen? Nooit!
Haha wat ben ik blij om te lezen dat ik niet de enige ben met een lievelingsknuffeltje hihi, ik dacht stiekem dat ik de enige was. Wat een opluchting haha. Misschien kunnen we er foto's van posten? Ik heb een foto van toen het nog een origineel was (met haren, vulling en de originele kleur). Nu is mijn knuffie plat, grijs en haarloos Maar ik kan er echt geen afscheid van nemen. Het is een of was een roze leeuwtje. Mijn man noemt 'm een beertje en dat vind Leeuwtje niet leuk haha
Ik niet maar mijn man wel toen ie 1 was kreeg ie een witte teddy en hij was er ook erg zuinig mee en nu hopen dat ons dochtertje het ook is want die heeft hem ingepikt.