Groot hematoom achter de placenta!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door s1986, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1986

s1986 Niet meer actief

Zijn er nog meiden met ervaringen? Ik heb echt weer wat aparts geloof ik!! Moet nu 2 weken erg rustig aan doen. Heb ook last van bloedingen al is het nu alleen bruin bloed. pfff wat n gedoe. Heb alweer te lang gegooled ook is niet goed he:( Daar lees je weer van alles....

2. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    ik heb het ook,alleen zit mijn hematoom voor de uitgang en loopt dan via de zijkant naar boven tot mijn placenta.

ik was 15 weken en 5 dagen toen ik opeens een forse bloeding kreeg.

werd meteen opgenomen in het ziekenhuis,en heb daar 6 dagen gelegen.

ik mag op dit moment helemaal niks doen.
    alleen naar de wc en douche,en een beetje lopen in huis.

dit in verband met de kans op een vroeggeboorte.

heb nu nog steeds bloedverlies,en dit geeft ook krampen mee.
    bij mij is het nog steeds helder bloed.
    heb 2 dagen bruin gehad,maar nu is het dus weer helder.

de rust die ik moet houden,is omdat ik nu weeen kan krijgen.
    en dan zou ik dus de kans hebben,dat ik ga bevallen,wat natuurlijk veels te vroeg is.

gelukkig lijkt de kleine er totaal geen last van te hebben,en dat is het belangerijkste.

3. s1986

s1986 Niet meer actief

Hey Tammy
    Bedankt eindelijk een reactie;) Je schrikt je helemaal kapot he wat een enorme hoeveelheden bloed zijn dat. Heb inderdaad wel eens gehoord dat als je verder bent er weer kans is op vroeg geboorte. Omdat je baaarmoedermond korter word door het bloeden. Zoiets is het toch? Bij mij is het nog steeds alleen bruin en dan zodra ik loop zodra ik iets ga doen word het nog meer.
    Is er nog een kans dat het overgaat bij je? Dat je strx nog een beetje kan genieten?

4. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik heb ook een grote hematoom gehad tijdens mijn zwangerschap en heb nu een kerngezonde zoon van inmiddels al 10 maanden.

Ik heb heeeeeeeeel rustig aan gedaan, niet getild etc etc....en in week 19 was de hematoom zo goed als weg.

Dit berichtje om maar ff aan te geven dat het ook gewoon helemaal goed kan komen hoor ;)

Groetjes Marieke

5. s1986

s1986 Niet meer actief

Heyy bedankt. En in welke week kreeg jij er voor het eerst last van?

6. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Ff denken hoor, haha....ik gok ergens in week 11 of 12 al....
    Weet nog dat ik zo bang was toen zeg, vreselijk! En hij werd eerst flink groter voordat ie kleiner werd. Maar het schijnt ook errrrrug vaak goed te gaan hoor. Mijn ervaring is wel een beetje dat op internet alleen de slechte ervaringen staan...vaak wel tenminste! Niet teveel lezen hoor ;)

7. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    Hier hadden ze het op de echo van 6 weken gezien en met de echo van 12 weken was hij helemaal weg..
    dus hij hoeft niet te blijven..
    Heb ook geen last gehad van bloed verlies of krampen ..

En internet is wel handig , maar het maakt je heel onzeker..
    Ik ben ook iemand die te veel leest...

8. s1986

s1986 Niet meer actief

Ja inderdaad de meeste verhalen die vind is toch dat ze de rest van de zwangerschap plat moesten blijven.... Ben ermee gestopt en wachten het maar af volgende week vrijdag. Je maakt je wel druk emt alles wat je voelt he. Bahhh nu zijn me (.)(.) minder gevoelig en dan denk je t zou toch niet fout gaan.... Of als je wat kramp voelt ook dan denk je toch niet weer een bloeding. Of er zal toch niks afsterven ofzo. Je maakt je helemaal gek af en toe!

Deel Deze Pagina