Ik dacht mn baarmoeder te voelen 2 vingers boven mn schaambot, wat ik al raar vond want dat is best klein voor de duur van mn zwangerschap maar bij de controle bleek dat mn baarmoeder al 4 vingers onder mn navel zit. Ik voelde ook even, maar ik kan het echt niet voelen ik voel totaal geen rand, ook niet als ik heel hard druk. Ik ben vrij vol en heb ook een slappe buik door mn eerdere zwangerschappen. Misschien dat het daardoor komt. Voelen jullie hem wel goed?
Ik ben slank maar voel hem ook niet. Ik heb hem nooit kunnen voelen. Dus kan het niet gewoon zijn dat je hem niet goed kan voelen en dat het niet uitmaakt of je wat voller of slank bent? Of kon je dat normaal wel altijd? In dat geval kun je het even aan je VK vragen! (Waarom wil je het voelen eigenlijk, gewoon uit nieuwsgierigheid? ik heb namelijk nooit die behoefte gehad
Bij mn vorige zwangerschappen kon ik het wel goed voelen, maar toen was ik ook 25 kilo lichter en strakker. Ik dacht dat het misschien daardoor zou kunnen komen
De vk zei tegen mij dat je vanaf 20/22 weken de rand van je baarmoeder beter kunt voelen. Ik was daar ook benieuwd naar, dus nagevraagd!
Voelen en horen. Als je op je vingers tikt klinkt t hol als je boven je baarmoeder zit. Dan kun je gerichter zoeken /voelen. Je voelt niet echt een rand, Tis meer dat je van iets, naar niets gaat.