Ervaringen 2e keer keizersnede bij fors overgewicht?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Bumbaaa, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd naar ervaringen van moeders die 2x een keizersnede hebben gehad met fors overgewicht?

Ben 2x vaginaal bevallen,de 3e keer een keizersnede. Mocht ik weer zwanger worden dan wordt dat ook een keizersnede.
    Ik vraag me vooral af hoe dat gaat,het moet toch weer opnieuw open gemaakt worden en weer dicht ;)

2. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal niemand? ;)

3. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Wat wil je graag weten? Ik ben 30 kilo te zwaar en krijg als alles goed gaat in november mijn vierde keizersnede.

4. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe dat gaat,op dezelfde plek weer de keizersnede? En of het herstel meestal langer duurd bij een volgende keizersnede?

Voor jou de 4e,pittig ;) Heb je niet meer kans op littekenweefsel bij een dikkere buiklaag zeg maar? Dat dat problemen geeft?

5. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    De eerste twee keizersnedes waren ongepland en vooral van de eerste heb ik lang moeten herstellen maar dat kwam omdat ik toen zwangerschapsvergiftiging heb gehad. Bij de tweede heb ik een liquor lek gehad en heb ik een paar dagen echt plat moeten liggen wegens ondraaglijke hoofdpijn. De derde was gepland en ik was binnen 48 uur thuis. De vierde wordt ook een geplande keizersnede en hoop ik ook weer snel thuis te zijn. Ik heb gelukkig geen last van littekenweefsel en de uitwendige littekens zitten alle drie op nagenoeg dezelfde plek in mijn bikinilijn.

6. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    ik heb 2 x spoed keizersnede gehad met overgewicht. hestel leek wel een beetje op elkaar. beide keren problemen gehad met de wondgenezing, maar dat hoeft niet door het overgewicht te komen. ik heb maar 1 litteken die nu bijna niet meer te zien is.

7. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stoffeltje, binnen 48 uur thuis. Wow! Bedankt voor je verhaal ;);)

Aapje,bedankt voor je reactie ook !

Mijn litteken ziet er keurig uit,eigenlijk ging dat heel snel na de keizersnede. Misschien is het ook meer het idee bij mij,lijkt me zo vreemd als dat litteken weer open gaat zeg maar ;)

Deel Deze Pagina