Hey dames! Ik ben momenteel 36w zwanger van ons 2e zoontje en bij de 35w echo werd de baby geschat op inderdaad 34w6d of de gewone termijn. Maar zijn hoofdje was al 9,3cm en geschat op 37w5d... De gynaecoloog zei er niets over en maakte zich ook geen zorgen maar ik wel een beetje omdat mijn 1e bevalling ook niet echt gemakkelijk was... Herkent iemand dit ook?
mijn kindjes liepen op alle echo's 2,5 / 3 weken voor Buik en hoofd, beentjes waren niet echt te meten door dikke buikjes
Ik heb altijd grote kinderen gehad.. echt weken ervoor. Kan prima... Ik ben blij dat ik keizersnedes had haha..
Heb een meisje die geboren is met craniosynostose en dit wisten we niet. Had wel een klein hoofje bij de echo's en dat is mijn geluk geweest, want ben gewoon bevallen en had maar een paar kleine haarscheurtjes
Onze knullen hadden alle 3 flinke bollen, doorsnede weet ik niet maar omtrek bij geboorte was bij 38 cm bij geboorte geen baby muts paste. Bij geen van 3 probleem gehad met de geboortes en 0,0 hechtingen oid.