In de laatste weken vd zwangerschap begon ik steeds meer slijm te verliezen. Maar wat ik vandaag verlies?? Het is heel droog en taai slijm. Niet uitrekbaar, wanneer ik het uit mijn slipje veeg dan krult het direct op Tot een bolletje als het ware. Is dit onderdeel van de slijmprop ofzo? Ik ken dat taaie helemaal niet.
Lijkt me niet vreemd met jouw termijn. Zelf geen ervaring mee hoor maar een slijmprop schijnt heel taai te zijn. En volgens mij hoef je deze niet in een keer te verliezen maar kunnen kleine stukjes ook. Ik hoop voor je dat de kleine niet lang meer op zich laat wachten.
Ja grote kans dat dit (een deel) van je slijmprop is. Ik herken dit van mijn vorige zwangerschap. Ik verloor dik taai slijm na het strippen, overigens zei dit mij niks over een naderende bevalling. Ik ben uit eindelijk ingeleid.
Nee dat weet ik. Het kan nog maar zo even duren. Maar ik herkende het gewoon niet van de eerste. Daar verloor ik hem in zijn geheel in 1 x
Dat klinkt wel als de slijmprop inderdaad. Ik had hetzelfde trouwens: bij de eerste heel duidelijk de slijmprop en bij de tweede allemaal vage, onduidelijke dingetjes
Had ik ook twee weken voordat ik beviel. Eerst slijm en daarna een soort rubberachtig textuur. In de laatste paar dagen voor de bevalling