Hoi! Ik wil de mooie foto van ons kleine meisje even showen! Wat zijn we trots! We hebben gisteren de echo gehad en wat een prachtig wondertje! Geniet, zou ik zeggen! En andere 3D-echo's zijn uiteraard ook welkom!
mooi je ziet echt het verschil tss een meisjes en jongens gezichtje hier van ons wonder daar was ik bijna 22 weken nu ondertss bijna 32 weken Uploaded with ImageShack.us
wat een prachtige foto's, en ook zo duidelijk, heb ook zulke mooie foto's van mijn kids, ik kan niet wachten tot zaterdag dan mag onze kleine spruit ook even op de foto hihi dan zal ik ook wat foto's plaatsen
@belgische mama, Ja, gek is dat he? Dat je dat verschil zo goed ziet tussen een jongen en meisje! Ik vind onze foto ook echt een meisje! Ik zei het meteen (want ik twijfelde eerst nog.. gezonde twijfel tijdens een zwangerschap, omdat je toch bang bent dat je voor niks veel roze hebt haha!), maar toen ik haar hoofdje zag was ik meteen weer gerustgesteld.. En haar geslacht was ook weer goed in beeld Nu twijfel ik niet meer.
Dit is ons meisje met 16+4. Idd ook echt een meisjesgezichtje. Niet zo'n mooie schaduw op het hoofdje, maar we waren allang al blij dat er iets te zien was, want 2D wilde ze helemaal niets laten zien.
Blijf het echt prachtig vinden... En het is ook echt gek, als ze er dan uit zijn dat je dan echt ziet; het was hem écht, hij lijkt er heel erg op! (logisch uiteraard, maar jullie snappen het wel. )
Mooie foto's hoor Leuk is dat om te zien deze is met 28 weken gemaakt (dit is trouwens 4d) Bekijk bijlage 208668