Toch ff melden, zo heb ik toch een beetje afleiding om niet aan de misselijkheid te denken.. Ben vandaag 13 oktober precies 1 jaar getrouwd.. Ik ben zo in de wolken dat ik wel vol heb gehouden Grapjuh. We zijn al 12 jaar samen... Ik was zelf op 11 oktober jarig, en mijn oudste schatje wordt 15 oktober 7 jaar... Liefs Jeanney
Hee dat is leuk! Gefeliciteerd! Het is ook mijn (onze!) trouwdag vandaag! De 7e alweer! En wij zijn ook 12 jaar samen haha! Meid, geniet er lekker van, niet aan je misselijkheid denken omdat je je trouwdag viert is wel toppie hoor! Geniet ervan!
Gefeliciteerd! 8) Ik ben ook al vanaf mijn 16e met mijn liefje. Dat is wel bijzonder tegenwoordig, dus koester het!
Ook onze trouwdag vandaag! We zijn 2 jaar geleden op vrijdag de 13e oktober getrouwd, en nu uitgerekend op vrijdag de 13e februari van ons eerste kindje. Hoezo ongeluksdag? Veel plezier vandaag, en drink er een op! Appelsapje of zo...
Hey meiden das toevallig, jullie ook gefeliciteerd op deze mooie dag...Echt een geluksdag...En we drinken zeker een appelsapje.....Toast.... Liefs Jeanney