Quinn is geboren met 36 weken en was 4095 gram en 52 cm. Hij had een flink groot hoofd, maar de bevalling zou ik zo weer over doen. Was binnen 4 uur gepiept, zonder te veel scheuren enzo er aan over gehouden te hebben. IK krijg nu ook weer groeiecho's. Met 28 weken liep het beebje ruim 1 week voor, de breedte van het hoofdje (slaap tot slaap) liep zelfs 3 weken voor maar de gehele schedelomterk juist weer een weekje. Met 32 weken krijg ik weer een groeiecho, maar ik ga er een beetje van uit dat dit ook geen kleintje zal zijn.
Nou hij liep bij de laatste echo's al 2 weken voor qua groei en ik krijg nu een extra groeiecho om te zien hoe groot hij is. Het maakt me echt helemaal niet uit hoor, ik had er vooraf al rekening meegehouden aangezien alle jongens in onze familie groot waren bij de geboorte (en de meiden eigenlijk ook wel..) . Ik gok zelf dat het een 8 ponder wordt, maar als hij 10 pond is dan is het ook prima. Lekker spekkie Enne jsztD: voel me eindelijk weer wat beter! Alleen begin nu wel heeeeel nieuwsgierig te worden naar ons kleine mannetje, de bevalling en hoe alles zal gaan etc. Kan echt niet wachten!
Kleinwonder: ik begrijp echt precies hoe je jezelf voelt! Dat heb ik ook heeeeeeel erg haha! Ik krijg a.s. maandag een liggingsecho en als t goed is gaan ze dan meteen kijken hoe groot mn ventje is! Ze hebben heel de zwangerschap gezegd dat die groot zou zijn & de laatste keer dat ik bij de vk was ging ze voelen en zei ze "nou niet echt een groot kindje, 6 pond ofzo" Hmm
Haha.. Nou spannend dus! Maar van dat buik voelen dat zegt altijd maar weinig. De vk had tegen mijn zus gezegd dat ze in het ZH moest bevallen want het werd een klein kindje dat kon ze zo wel voelen. Ze wist niet eens zeker of ze wel 5 pond zou zijn.. Nou, mijn nichtje was gewoon 7,5 pond hoor! Ze kunnen er dus erg naast zitten. Krijg jij ook standaard je liggingsecho of denken ze dat hij in een stuit ligt? Ik krijg hem standaard, opzich wel leuk eigenlijk had niet verwacht om nog een echo te krijgen dus vind het super om nog even naar ons mannetje te kunnen kijken!
Haha ja idd spannend... en ja hier was t aan de hand van een echo en voelen en toen ineens paniek (rond 26 weken) want mn kind was veel te hard gegroeid en lag ontzettend voor & mn baarmoeder ook... en dan nu zetten ze t alweer zover terug zeg dan niks ! Haha En ja maandag krijg ik standaard die liggingsecho want mn mannetje ligt al ingedaald & vast in bekken.. maar ik vind het zeker ook wel leuk om nog ff een sneak peek te doen
Nou doe mij de tandarts maar hoor! Ben echt chicken-shit voor de tandarts. Maar liever een gaatje vullen zonder verdoving, dan een bevalling. Ben trouwens niet uitgescheurd, wel wat haarscheurtjes die (zonder verdoving) gehecht moesten worden.
tegen mij werd ook constant gezegd dat het een flinke dame zou worden maar ze was net 6 pond (3030 gram) en 49 cm dus helemaal niets van aantrekken ze hebben het vaker mis dan goed als ze zo'n uitspraken doen!
Hier werd gezegd dat het kindje zo rond de 7 pond zou zijn. Nou meneer werd geboren en woog bijna 9 pond (4400 gram). Binnen 8 uur was ie geboren. Verder niks aan overgehouden . Ben erg benieuwd wat nummer 2, ooit, gaat doen, maar ik zie er absoluut niet tegen op
Mijn 1e woog 4060, mijn tweede 4330. Bij mijn eerste ben ik uitgescheurd en bij mijn tweede niet. (de logica hiervan is, dat er al eentje de weg voor hem had geplaveid ) Bij alle twee was ik vlug weer op de been! De tweede was met 38 weken al 4000 gram werd er gezegd...Niet dus, want hij is in 3 weken (1 wk overtijd) maar 300 gram aangekomen..Voor hun is het grotendeels logica met giswerk en zou me er niet teveel van aantrekken..
Nee mijn kindje zou groot worden, heeft een tijd 4 weken voor op groei gelegen en vandaag was ik bij de verloskundige voor de liggingsecho en die zei "ooh een kleintje.. 6 pond ofzo"
hier wordt het ook nog steeds gezegd in het zh ....maar geloof er niks van .....met de echo van 34 weken woog het kindje 2744 gram .......en als ik naar mijn buik kijk dan is tie ook niet echt mega hoor ...zie album .... ik zie veel dames die minder ver zijn en een veel grotere toetert hebben
Jaa volgens mij kunnen ze er gewoon weinig over zeggen en moeten we maar afwachten wat we krijgen haha