hallo ik ben nu 17week zwanger en vd week had ik savonds tegen 11 uur een soort zenuwachtig gevoel in mn onderbuik nou heb ik een vraagje wat is dat? is dit het eerste gevoel dat ik mn kindje ga voelen? da6t tie straks begint te schoppen het was een heel raar gevoel en het duurde ook niet lang maar het was wel grappig ben benieuwd of iemand weet wat het is want heb overal al gekeken maar kan niks vinden alvast bedankt! groetjes samantha
dat kan je beebje zijn! Sommige omschrijven het idd als een (spier)trilling. Ik vond het meer een 'plopjesgevoel'. Hahaha lekker duidelijk altijd die omschrijving! Hopelijk voel je snel je kindje met zekerheid meid!
ik ben ook 17 weken en voel als ik stil lig ook zo nu en dan een"plopje"..Tis moeilijk om het echt een naam te geven, maar t zijn zeker niet mn darmen...dat gevoel herken ik wel! spannend he!
ja dat is het zeker maar het zal wel niet lang meer duren dat we het helemaal goed kunnen voelen kan haast niet wachten! spannend allemaal 5nov heb ik mn 20week echo dan weet ik ook zeker wat het wordt daar verheug ik me al helemaal op en de zwangerschap wordt al leuker als je straks je kindje regelmatig kan voelen of niet dan!