Verkopen Bart Smit en Intertoys ook snoep dan? @babyangel haha me dochter kan echt urenlang die filmpjes op YouTube kijken waarbij ze zo'n suprise ei openen en het speelgoed laten zien.. Zodra ze zo'n ei ook ergens in de winkel ziet liggen dan word ze helemaal wild vond het wel een leuk idee om zo'n extra groot ei op haar verjaardag te geven haha
Ik zou zeggen bij de Jamin ofzo. Maar weet niet of het nog verkocht wordt want het is een speciale editie.
Jammer genoeg hebben ze die alleen met pasen en kerst. In nederland heb ik ze trouwens nog nooit gezien
Die filmpjes zijn gewoon 13 miljoen keer bekeken op YouTube.. Ik dacht dat het door mijn dochter kwam maar er zijn dus echt andere kinderen die het ook zo geweldig vinden hahaha
Hier net zo.... Mama, gaan we weer eieren kijken? Kan die filmpjes inmiddels dromen En in de winkel wordt hij ook helemaal wild als hij ze ziet, en spant zn pa voor het karretje om 'even een boodschapje te doen bij de jumbo'... Right... meneertje wil gewoon een ei
bij de real in duitsland hebben ze ze vaak met pasen, kerst en halloween.. ben ervaringsdeskundige Ferrero Kinder Überraschung Maxi 1 Stück: Infos, Angebote & Preise
Oooohhhh wist niet dat ze bestonden. Nu wil ik ze ook. En nee niet voor mijn dochter die eet nog geen chocolade, maar voor mezelf
Hij abonneert zichzelf ook op van alles en nog wat dus krijg constant dat er weer een nieuw ''eifilmpje'' is gepost hahaha