Tot nu toe heb ik nog nooit een wasdroger gehad, nu zit ik er toch aan te denken om er 1 aan te schaffen. Maar wat doen jullie allemaal in de droger, en wat niet (en waarom niet?) Alvast bedankt!
Alles behalve "goede" bovenkleding. Dus wel beddengoed, handdoeken, ondergoed, pyjamas, kluskleren etc
Heb er zelf ook geen maar zou alleen hand/thee/schoonmaak- doeken, onderlakens en sokken erin gooien Ben zelf erg zuinig op mijn kleding en hang zoveel mogelijk op kledingstokjes te drogen, kan het zo door naar de kast en het meeste is dan kreukvrij! Gebruik ook nooit geen wasknijpers vind die afdrukken vreselijk!
Ik doe er alleen handdoeken enzo en beddengoed in. Voor de rest heb ik genoeg ruimte om het op te hangen en het slijt dan ook minder.
Beddengoed, handdoeken, washandjes, theedoeken, vaatdoeken e.d. Spijkerbroeken, ondergoed, sokken, rompers. Eigenlijk zo'n beetje alles wat ik ook op 60 graden (vaat- en theedoeken 95 graden) was. Dat is ook gemakzucht: wasjes op 30 of 40 graden gaan aan het droogrek en de andere wasjes kunnen in 1 keer de droger in.
Ik gebruik mijn droger zelden. Ik vind het een stroomvreter en als je kijkt wat er altijd in de pluizenzeef zit! Dat is allemaal slijtage van je wasgoed! Met 4 kids heb ik in de winter/ natte dagen alleen niet altijd plek genoeg om de was hangend te drogen, maar dan gaat alleen het beddengoed erin.
Eigenlijk alleen handdoeken, theedoeken, washandjes, beddegoed, hydrofiel doeken, ondergoed (geen bh's), sokken. Misschien handiger andersom. Ik doe niet in de droger: alle blousen van vl, alle kleding van de baby en alle kleding van de oudste 2 dat nog geen half jaar is. En mijn voedingsshirts en skinny jeans ook niet. Verder alles.
Ik doe bijna alles in de droger! Niet: boxershorts van ml, goede kleding van speciale stofjes... Als het niet in de droger gaat wordt alles zo hard...
Ik doe alles in de droger, behalve wollen truien (krimpen) en spijkerbroeken, die laatste worden er heel slap/soepel van en dat vind ik niet mooi
Ik zou er denk ik ook in stoppen beddengoed, handdoeken, hydrofiel en monddoekjes, sokken en onderbroeken. Bovenkleding zie ik ook niet zo zitten. Maar als alle eerste dingen in de droger kunnen, kan de rest tenminste opgehangen worden 😁
Hier het beddengoed, handdoeken, washandjes, sokken, onderbroeken, hemden, hydrofielen, rompertjes, pyjama's en monddoekjes.
Ik gooi alles behalve wol (krimpt) en babykleding in de droger. Babykleding hang ik op zodat het nog lekker fris ruikt en een beetje stijf is. Ik vind de droger echt ideaal! Vooral om dekbedden te drogen. Ik heb soms 3 wasjes op een dag. (Wit/bont/fijn) Handig als ik alles tegelijk kan drogen en gelijk weer op kan vouwen. Maar zoals ik al zei, ik hang alles liever op. In de zomer gebruik ik hem dus nauwelijks
Handdoeken, theedoeken, keukendoeken, washandjes, vaatdoeken, sokken, ondergoed, pyjama's, leggings, spijkerbroeken zonder stretch, basic hemdjes en shirts voor ergens onder. Eigenlijk alleen geen shirts en andere bovenkleding en bh's.