Ik heb er ook 2, die kunnen blijven kijken naar die ei en klei filmpjes. Bij de makro zou je rond kerst en Pasen ook eens kunnen kijken. Ik had dit jaar grote paashazen incl ei van Kinder, mmmmmmm
hier in belgie koop ik ze bij Delhaize. dochter is ook zo gek van eitjes en als ze is zo een grote krijgt is helemaal gek
haha mn vriend is nog steeds zo gek van die eieren, hij heeft een hele la vol met speelgoedjes en koopt ze nog regelmatig. die grote hebben ze idd in duitsland, en sowieso veel special editions enzo!
ik dacht echt dat mijn dochtertje de enige was die die filmpjes kijkt! Haha we grapten al dat die 13 miljoen hits door haar was hihi We kijken al die filmpjes, afgewisseldmet play doh filpmjes. En het muziekje van een zo'n film blijft soms echt hele dag in mn hoofd hangen haha
Ze lagen hier met Pasen inderdaad gewoon in de supermarkt, maar heb E buiten de feestdagen idd nog niet gezien. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze nergens in NL meer te verkrijgen zijn nu...
Dankzij die eieren is mijn dochter eindelijk zindelijk. Ik probeerde ook nog zo'n grote te scoren op de za voor pasen maar helaas. Heb ze niet meer gezien. en die filmpjes.... mevrouw weet ze voortaan zelf te vinden op joeptjoep (zoals ze het zelf noemt)
Whahaha!! Ook ik meld me hier met kind die verslaafd is aan die "Unwrapping Kinder Surprise egg" filmpjes! Mijn zoon noemt het "Sammie kijken" zo heet dat kind die op de meeste van die filmpjes de eieren open maakt. Wat krijgt dat kind VEEL zeg! Mn zoon wordt in winkel helemaal blij van die eieren,en hij krijgt ze ook best vaak maar die Sammie slaat echt alles hoor. Wij zagen vlak voor Pasen in de Vlaamse Delhaize supermarkt van die mega eieren! Ze waren me echt te duur dus wij gingen met krijsende kleuter onder de arm de winkel uit.. Hij heeft trouwens laatst bij de Kringloop wel een heel leuk groot plastic Kinder ei gekocht,ik vermoed dat het ooit in een snoepwinkel gestaan heeft. Ik maak ff een foto nu
Whahabwat grappig, mijn dochter vind die filmpjes dus ook geweldig, en ik heb ook zoiets van Waarom is dit nou leuker dan bijv zandkasteel? Maar goed, ze is dus kennelijk niet de enige hihi.
Hier heb ik ook zo een meisje haha. Vaak zijn die grote dingen in Duitsland te koop. Net als de milka chocolade... Hier in Nederland is heel veel minder te krijgen dan in Duitsland Maar denk dat dit zo een ei van rond de Pasen is
Op eBay staan er nog een paar te koop. Maar kosten wel 42 euro :/ 320g Kinder Surprise Maxi Easter Eggs Limited Edition Disney Princess Cars 2014 FREE KINDER GIFT WITH EVERY ORDER - VERY HARD TO FIND
Haha grappig, onze dochter is ook helemaal weg van deze filmpjes. Daarna door naar de klei filmpjes en haar middag is helemaal goed.
in mijn frigo Jarne heeft het gekregen met pasen van mijn moeder. Ik heb ze anders nog nooit gezien dan met Pasen.
Heb na aanleiding jou post effe opgezocht. Maar volgend mij is papa verslaafd aan die eieren bizarrrr gewoon 8 eieren in 1 keer 😁