mijn eerste zoontje was 4470 gr bij de geboorte en 54 cm hij is met vacuum verlost. nu ben ik 27 weken zwanger (morgen) en heeft de verloskundige me vandaag doorverwezen voor een extra echo op korte termijn en met 34 weken doen ze het nog eens. Wat als blijkt dat dit kindje ook weer groot is?halen ze het dan eerder?
Mijn zoon is met 36 weken geboren en was toen 52cm en 4095 gram. Nu ben ik weer zwanger en heb ik met 28/32 en 36 weken groeiecho's gehad. Ook deze baby is weer flink van formaat. Nu in ieder geval al ruim 8 pond en dat was met 36 weken. Ik word dinsdag gestript en anders voor 38 weken ingeleid. Ik zou het absoluut bespreken met je vk of gyn! Ik vind het nl knap zwaar zo'n zware baby te meoten dragen.
ha ik ben pas bevallen maar wist ook via groeiecho s dat het een groot kind zou worden. hij woog 4370 en 53 cm en lieten me nog over tijd lopen ook. ik kon niet meer en had zon bekken pijn maar hun zeiden ja je kan dat wel nou niet dus het is alsnog keizersnee geworden dus ik zou het zeker vragen want ik doe dat wel bij de 2de maar succes.
Ik loop ook bij de Gyn vanaf nu ivm de grote van mijn vorige kindje > 9+ pnd en 56 cm lang. ik krijg nu ook over 3 weken mijn eerste groei-echo. Of het wordt weer een keizersnede,of ze halen 't idd eerder bij zon'38 weken. ik kreeg de eerste er dus met geen mogelijkheid uit want ik ben veels te smal voor zulke kinderen. ook krijg ik glucose metingen. Suc6 en laat het nakijken!
krijgen jullie die groeiecho's omdat het zo'n groot kindje is? Mijn eerste dochtertje was 4090 en 53 cm.. nu ben ik 29 weken zwanger van de 2de.. van de week ben ik naar de verloskundige geweest, ze zeiden me dat het een groot kindje zou worden.. ik had gevraagt of ik nog groeiecho's ofzo zou krijgen maar ze zeiden dat ze dat alleen deden als de baby te klein is..
hey rebecca ik was bij vk geweest en toen zei ik van is het normaal dat ik 16 kilo aankom in iets later als 20 weken was ik. en toen zei ze tja je hebt ook grote buik en toen verwees ze me door voor suiker en echo en in ziekehuis moest ik onder controle blijven en kreeg ik zo om de 2 wken groeiecho s en dat van week 28 tot 36. en de mijne was 4370 en 53 cm, is alsnog met keizersnee gehaald ivm met persweeen bleven weg en lag net niet ingedaald maar hoofdje was ook groot, maar vraag bij tweede toch wel weer naar groeiecho en anders eerder inleiden als het weer groot lijkt te zijn of keizersnee want na 20/ uur bezig te zijne n dan nog niet natuurlijk terwijk ik het al vaker tegen hun zei maar nee ik kon het wel, nou niet dus. ze lieten me ook gewoon over tijd lopen terwijl ik echt nks meer kon en werd met 41+3 ingeleid zowiezo maar met 39+6 in zk geweest en toch echt gezegd van tja mijn bekken willen niet meer en teon mocht ik de volgende dag terug komen maar is alsnog met 41+ 1 geboren, en ben echt benieuwd geweest of het me zo gelukt was maar hun zeiden van niet maar zoals ik weet als je 1 groot kiundje hebt gehad krijg je meestal wel een groei echo bij de volgende. gewoon nog een keer vragen en zeggen dat je dat graag wilt, had je moeite gehad met de eerste? succes
22 kilo...en gezien ik normaal zelf maar 51 kilo weeg was ik enorm geworden. Groeiecho krijg ik nu weer ivm risico groot kindje. x