Vandaag derde echo gehad en voor het eerst zagen we een kleine hummel liggen ipv een frummel zoals bij de vorige echo 4 weken geleden. Wat groeit dat snel eigenlijk he! we zijn zo blij blij blij...met het zien van een babytje wordt het ineens alleemaal zoveel echter .over 4 weken mag ik weer voor een echo...heb het geluk dat ik een vk heb die gek is op echo's dus bij elk bezoek krijgen we er weer 1tje
Zo debsje: bij welke VK zit jij Wil ik ook wel! Ik had ook met 9 weken mijn echo, maar die was onwijs duidelijk (zie album). Zo zie je maar, verschilt per zwangerschap en hoe ze ervoor liggen he? Mooie echo trouwens hoor!
jeetje wat kun je jou kindje al goed zien op de echo Cathie Leuk he Dank je snoopy...zit vandaag echt ff op roze wolkje hihi
@debsje, Wat een mooie echo, geniet lekker van je kleine wondertje! Ik heb volgende week donderdag eindelijk mijn 1e echo, ik ben dan 9 weken en 5 dagen zwanger, ik hoop dat ze wat kunnen zien! Hij wordt namelijk uitwendig gedaan, was die van jou in of uitwendig als ik vragen mag? Liefs Jojo
alle drie mijn echo's waren uitwendig jojo....als je in mijn album kijk zie je alle echo's met de weken erbij dan weet je een beetje wat je verwachten kunt.. suc6 volgende week met de Echo en geniet ervan