dames.. ik weet tis misschien raar om eerst hier te vragen maar ik zie nu al 1 half uur plots bijna niks meer.. tis alsof iemand een foto met flits in mijn gezicht heeft gemaakt, en ik steeds die vlekken zie.. en die vlekken lijken steeds groter te worden.. begin beetje dubbel te zien.. moet ik verloskundige bellen??? wat moet ik doen.. voel me verder super goed.. zie allene niet veel meer plots door die flits in mijn ogen.. heb zelfs moeite te kezen wat ik typ
BEL DE DOKTER Ik wil je niet bang maken, maar ik zou wel de dokter bellen en naar de huisarts gaan. Het kan, hoeft niet, maar kan, iets in de hersenen zijn. Mijn moeder heeft een bloedpropje in haar hoofd gehad en is nu half blind geworden. Ze is er niet op tijd bij geweest anders hadden ze het kunnen verhelpen met medicatie. Dus, neem het zekere voor het onzekere en bel ff de dokter!
even de vk overslaan en de dokter bellen inderdaad! vlekjes zien of plotselinge verslechterde gezichtsvermogen is niet echt goed meis! dus heel gauw naar de telefoon jij.
Direct bellen inderdaad!!!! dit klinkt niet goed. En ik wil je niet bang maken, maar ik heb een keer iets gelezen over het help syndroom en flitsen zien. Ik zou de vk bellen, niet wachten. sterkte miek
Ik zou eerst de huisarts bellen hoor! Die kan alles vaststellen wat de vk ook kan, maar de vk weet niet zo veel als de huisarts! Heb je de dokter al gebeld?
heb de gyn gebelt want ben nu daar onder behandeling.. moet nu ff langs komen.. ik hou jullie op d ehoogte
Oh dat is schrikken he! Ik had gisteren precies hetzelfde! Zat toevallig al in de wachtkamer van de gyn toen het gebeurde maar ik zag echt heel raar, geen gezichten meer en alles flitste en dansde. Bloeddruk was toen 150-90 (heb normaal iets van 120/70) ze haalde me op met een bed en behalve spoortje eiwit in urine was er gelukkig niks aan de hand, bloeddruk iets later ook weer normaal. Heel raar, hoop dat het bij jou ook meevalt!
daar was ik weer.. heb ctg, echo en alle sgehad.. alles in orde.. maar mijn ijzer was erg laag, vandaar dus dat flitsen in mijn ogen en niet veel meer kunnen zien.. moet nu roosvice nog wat gaan drinken.. heb meteen zo fles gekocht
Jeetje, wat fijn dat alles goed is. Je zal je wel rotgeschrokken zijn. Bij gekke dingen echt niet twijfelen hoor. Gelijk dokter bellen. Heel veel succes met de laatste loodjes!
Oe, wat schrikken... Roosvicee Ferro toevallig?! Schrik niet als je ontlasting ineens zwart is, haha! Dat hoort erbij! Succes!
Fijn dat het niks ernstigs is. Heb het zelf ook wel eens gehad als verschijnsel van Migraine zonder hoofdpijn. Wist eerst niet eens dat dat kon. Maar is wel even eng...