Hallo, Ik ben op zoek naar een jongensskipak. Jaycen heeft nu maat 86, dus het liefste 86 of iets groter, het is voor deze winter uiteraard Ik hoor het graag als iemand er nog eentje heeft die verkocht mag worden en zou je dan misschien de prijs inclusief verzendkosten door willen geven? Groetjes Priscilla.
hoi hoi, ik zal eens op zoek gaan voor je, weet zo niet meer welke maat ik heb,maar het is een skiboek met jas van de hm geweest, grijs /wit/ zwart. laat zsm iets weten groetjes Noukie
Jij bent snel Ik ga nu even de honden uitlaten en dan richting bed, morgenavond heb ik pas weer tijd om op de pc te gaan, dus doe rustig aan hoor... Alvast bedankt voor de moeite en succes met zoeken! Groetjes Priscilla.
ja daar ben ik weer, sneller dan ik dacht, maar het is mt 92. Het is wel een grote maat broek met jas, mijn zoon is nu 3,5 en heeft hem nu 2 seizoenen aan en zou hem komende winter nog aan kunnen. ik neem aan dat de verzendkosten 6,75 zijn, Je mag het voor 22,50 incl verzendkosten hebben, ziet er nog goed uit. laat maar weten als je interesse hebt of er iets meer van wil weten.