Die is zeker wel duidelijk. Heel fijn! Spannend weer zo'n eerste echo. Wij zijn twee dagen bij familie geeest. Ik was super moe vanmiddag, op de bank in slaap gevallen en de hele middag en avond al hoofdpijn Nog even afwachten hier, dinsdag of woensdag weet ik meer.
Moe en hoofdpijn heb ik ook! Misschien wel een goed teken Ik wacht met spanning af di en woe. Hou je me op de hoogte?
Gelukkig hoofdpijn is weer over en de vermoeidheid ook (was vroeg naar bed gegaan). Mijn temp. is nog steeds hoog Voel jij je nu verder al anders?
Laat die temp maar mooi hoog blijven!!! Ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren morgen of woensdag. Hier voel ik me nog steeds hetzelfde. Op wat steekjes, vermoeidheid en gevoelige borsten na nog niet misselijk gelukkig. Vandaag afspraak gemaakt bij vk. 4 oktober intake en 14 oktober eerste echo. Ben dan 8 weken en 1 dag
Nou hopen dat dat zo blijft dan. Had je daar veel last van bij je vorige zwangerschap. Nog maar 4 weekjes en dan al een echo
Jaaa duurt niet lang meer 😁 Ja bij m'n dochter heel veel last van gehad vanaf 6 weken. Heb daar zelfs tabletjes voor moeten slikken. Was echt niet fijn. Maarja we hebben t er voor over! Hou je me op de hoogte? Duim voor je!
Dat lijkt mij zo naar, heb daar helemaal geen last van gehad. Alleen heel erg veel van maagzuur al redelijk vroeg. Niets smaakte meer lekker en s nachts steeds zo'n zure/vieze smaak in mijn mond. Ik dronk liters chocomelk haha. Ik hou je op de hoogte. Heb trouwens niet eens een test in huis bedenk ik mij net. Woensdag dan maar halen mocht het nodig zijn.
Hahaha chocolade melk 😂 Was je niet enorm veel aangekomen? Ik was namelijk verslaafd aan melk. Dronk wel een liter per dag 😳 Aiii geen testen in huis hahaha. Nou woensdag maar plasje ophouden en halen als je niet ongesteld bent geworden ! 🍀🍀🍀
Hahaha, dat viel wel mee gelukkig. Ik ben tijdens de zwangerschap 10 kg. aangekomen. Na een paar maanden woog ik 10 kg. minder dan voordat ik zwanger werd. Dus ben ik 20 kg. afgevallen erna. Ik at heel gezond en mijn dochter vrat mij op (ik heb lang en veel borstvoeding gegeven).
Nog steeds een hoge temp. en geen menstruatie En al op dag 10 dop, afgelopen maanden werd ik op dag 8-9-10 ongesteld. Ik ga vanmiddag toch maar een test halen voor morgenochtend.
Ik kon mij niet inhouden en ben net een test gaan halen. Op 10 dpo met 3e urine van vandaag natuurlijk spier wit.
Jammer dat de test wit was! maar wel een goed teken dat je temp nog niet gedaald is! Blijft spannend!!! Ik teste pas 12dpo licht positief dus het kan nog!
Ja dat is waar, duimen maar dat hij hoog blijft. Ik testte bij mijn dochter op dag 33 positief met ochtend urine, maar zou zo niet precies weten wanneer mij eisprong toen was.
Maaaar als ik nu heel goed kijk zie ik toch een super licht streepje. Is wel een kwartier na het testen, kan misschien ook een indroger zijn.... Mijn hart slaat een slag over
Op de foto lukt helaas niet, dan is er niets te zien. heb de kruidvat 2 voor 5,- gebruikt. Net even geappt met die vriendin van de 'voorspellende' droom. Zij zei, een streepje is een streepje.
Ga ik zeker doen, maar nu duren de dag en de nacht zo lang. Had ik maar niet getest en tot morgenochtend gewacht grrr.
haha inderdaad! Dat worden lange uren voor jou! Zit morgen met spanning achter mn laptopje! Dat zou toch wel heel leuk zijn als we beide zwanger zijn
Ja echt ge. Ik ga meteen om 6:15 testen als de wekker gaat. Kan mijn man ook meteen het streepje beoordelen. Zou super leuk zijn als het zo is en we samen de zwangerschap kunnen 'doorlopen'. Ik zou 30 mei uitgerekend zijn.