Groot leeftijdsverschil tussen 1e en 2e kind

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Esthertie, May 30, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    2,196
    0
    36
    Female
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant

Overduidelijk! Zo zag mijn test er ook uit op mijn nod :D:D
    Nu durf ik het met zekerheid te zeggen

Van harte gefeliciteerd

Kunnen we samen doorkletsen over onze kwaaltjes:p

2. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

May 30, 2016
    1,124
    4
    38
    Female
    Bleeh mijn darmen zijn echt flink van slag. De hele tijd aan het rommelen, pijnlijke krampen en daarna moet ik rennen naar de wc. Zou dat allemaal door de hormonen komen. Kan het mij niet herinneren van de vorige zwangerschappen.

3. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    2,196
    0
    36
    Female
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant

Ja dat kan goed hoor. Het gaat deze zwangerschap ook allemaal wat vlugger he. Je darmen gaan volgens mij nu al plaats maken voor de groeiende baarmoeder :).

4. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

May 30, 2016
    1,124
    4
    38
    Female

Zo snel al joh? Zou goed kunnen, voel me ook een beetje grieperig. Ene keer warm, dan weer koud. Kan natuurlijk ook van slaap tekort van vannacht zijn. Ik weet wel dat je bij je 2e (3e of 4e) eerder een buikje krijgt omdat alles al eens eerder 'opgerekt' geweest is. Ga jij in dat andere forum over op een what's app of fb groep? Ik niet, vind het juist hier leuk/handig. Beetje anonimiteit is ook niet verkeerd ;)

5. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    2,196
    0
    36
    Female
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Ik voel nu voornamelijk mn baarmoeder heel erg.
    Mn borsten zijn gisteren en vandaag wat minder beurs .. maar dan ga ik me meteen zorgen maken he ..

Aan de ene kant wil ik lekker veel kwaaltjes .. maar aan de andere kant ook weer vervelend als je het hebt, terwijl het niet nodig is (snap je :p:p)

Oo en ik ben moe! HEEEEEEL MOE .. gaap de hele dag :p

6. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    2,196
    0
    36
    Female
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Ja dat kan goed! Ik draag nu al een zwangerschapsbroek omdat mn buik helemaal naar voren staat. Echt een darmenbuikje ..
    Oja en dat warm koud verhaal ook heel bekend! Heb het alleen voornamelijk koud op dit moment brrr

Nah ik weet het niet .. zit daar pas net in, dus vind dat ze al vrij snel over willen. Whatsapp sowieso niet. Ik zit al in 2 andere fb groepen met de meiden waar we mee gestart zijn .. anders wordt het wel een beetje onoverzichtelijk haha. Maar ik blijf sowieso op het forum kletsen, want dat vind ik heel gezellig :p

7. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

May 30, 2016
    1,124
    4
    38
    Female
    Sommige kwaaltjes zijn niet zo erg maar andere kunnen wel heel vervelend zijn. Ik bedenk mij nu met terug werkende kracht dat ik ook al een paar dagen last van mijn heupen heb, dit is een zwakke plek en ik heb daar en van mijn bekken last gehad vorige keer. Vanochtend kwam er gewoon een klein straaltje melk/vocht uit mijn tepels toen ik erin kneep, heb jij dit ook? Normaal heb ik dit de periode tussen eisprong en nod, maar dan maar een paar druppels. Lichaam is dus al flink aan het werk, helemaal niet gerealiseerd dat dit zo snel al ging.
    Ga even op bed liggen en netflix kijken met een kop thee. Dat is het voordeel als je zzp-er bent en vanuit huis werkt. (alika is op een kinderfeestje). Wat voor werk doe jij eigenlijk?

8. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    2,196
    0
    36
    Female
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant

Aaah ja ik heb bij de vorige echt last van bekkenklachten gehad .. hoop zo dat het me nu bespaard blijft, maar heb net zoals jij zwakke heupen en rug.. heb nu ook continue zeurende pijn in mn onderrug .. maargoed heb het er voor over :p

Oh melk/vocht NOG geen last van (heb het net even getest ;))
    Maar bij mn dochter wel vanaf 20 weken, en dan echt veel gewoon! Moest toen al pads in mn bh doen.

Heerlijk dat je dat kunt zeg! Even je rust pakken als je dochter op pad is. M. heeft morgen een schoolreisje .. dus heb de hele dag voor mezelf! Heerlijk :D kijk er nu al naar uit haha.

Ik werk als webcare/klantenservice medewerker :) 2,5 dag dus goed te doen! Dat scheelt wel hoor dat ik nu minder werk en M. al op school zit.

Wanneer ga je de vk bellen? Vrijdag ga je nog een keer testen he?

9. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

May 30, 2016
    1,124
    4
    38
    Female
    Dat lijkt mij ook geen feest om dan al pads te moeten gebruiken. Wel lekker dat je morgen een dag voor jezelf hebt :)
    Ik werk alleen onder schooltijden, behalve maandag dan is ze s middags bij mijn ouders. Naast mijn eigen website doe ik ook 10 uurtjes klantenservice voor een andere website. Grappig die overeenkomsten. Ik denk dat ik op zijn vroegst maandag ga bellen, ben dan iets meer dan 4 weken en vrijdag nog eens testen.

10. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    2,196
    0
    36
    Female
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant

Heerlijk! Dan zit je dus ook niet moeilijk met oppas! Lijkt me zo fijn :D
    Ooh wat grappig! Heel veel overeenkomsten hahaha het wordt bijna eng :p

Ik heb afgelopen maandag gebeld, 4 dagen na eerste test .. moest het echt even laten bezinken;)

11. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

May 30, 2016
    1,124
    4
    38
    Female
    Is ook wel echt luxe besef ik mij. Zeker als ik andere moeders op school zie rennen en vliegen en kinderen die 3 middagen naar de bso gaan. Snap ik, ik ga ook nu nog niet bellen, echt te vroeg hoor. Ga jij moeders voor moeders doen?
    Dikke vette knaltest zag ik net van jou voorbij komen :D

12. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    2,196
    0
    36
    Female
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Ja sommige moeders hebben het er extra druk mee ja. Ik vind het heerlijk om 2,5 dag van huis te zijn, maar meer ook niet hoor.

Nee ga deze keer niet meedoen. De vorige keer werd ik nog misselijker dan ik al was van die lucht en heb geen zin om het ergens naar toe te brengen. Wii kunnen het ook niet verstoppen in de tuin. Dus laat t maar zo :)

Haha knal he! Die bevestiging moest ik nog even hebben :) 18dpo

13. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

May 30, 2016
    1,124
    4
    38
    Female
    Kan ik mij goed voorstellen. Soms mis ik het ook wel een beetje, maar het geeft zo veel vrijheid. Ik kan er vaak bij zijn met school uitjes, spelletjes middagen ed en als ze ziek is kan ze gewoon naar huis.
    Die misselijkheid is geen pretje dan, heb ik helemaal geen last van gehad. Heb je dat nu ok weer? Ik denk dat ik echt buikgriep heb en dit niet alleen door de hormonen komt, is wel extreem anders.

14. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    2,196
    0
    36
    Female
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant

Dat is ook heerlijk toch. Zolang het kan lekker van genieten. Ze worden toch al zo snel groot.

Nee ben tot nog toe niet misselijk gelukkig. Maar de vorige keer begon het met ruim 5 weken.

Aiii pril zwanger en dan buikgriep ... Dat is ook niet leuk zeg!
    Las in het andere topic dat je nog wat roze verlies had? Is dat nu weer over?

15. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

May 30, 2016
    1,124
    4
    38
    Female
    Bleeh hang al de hele middag op de bank en bed. Ga zo maar slapen. Had begin van de avond inderdaad weer een klein beetje roze/bruin verlies. Super weinig. Denk nog van de innesteling net zoals bij mijn dochter. Voor een miskraam of menstruatie is het veel te weinig en te licht van kleur. Duimen maar dat die misselijkheid nu dan niet weer optreed. Ik hoop dat ik mij morgen wat beter voel, heb Alika beloofd om een snel rndje over de kermis te doen hier in de stad. (Hou er niet zo van maar zij vindt het geweldig en ze is op do. middag om 12:00 uur al vrij).

16. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    2,196
    0
    36
    Female
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Echt vervelend joh! Voel je je na een nachtje slapen al wat beter?
    Ja dan zal t idd van de innesteling zijn!

Hahaha de kermis .. verscrhrikkelijk! Maar de kindjes vinden t altijd zo leuk. Dus dan maar dat verplichte rondje doen haha.
    Wat heerlijk dat ze op do altijd om 12 uur vrij is. M. Is tot groep 3 de hele vrijdag vrij. Al heb ik daar zelf niet zoveel aan aangezien ik dan moet werken de hele dag.

Hier heeerlijk geslapen! Al een paar nachten :). Tot nu toe gaat t heel prima en hoop ik dat t zo blijft ;)

17. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

May 30, 2016
    1,124
    4
    38
    Female
    Ik heb deze nacht goed geslapen en voel mij al iets beter. Af en toe nog krampen maar al een stuk minder dan gisteren. Wel wat weinig energie en eetlust. Vanochtend ook weer een heel klein beetje oud bruin bloedverlies. Is echt precies hetzelfde als vorige keer, ook zelfde dagen.

Tja die kermis, ze had de borden al gezien anders had ik natuurlijk niets gezegd. En vrijdag een hele dag is op zich lekker als je een dagje of weekendje weg wil. Hier zijn ze t/m groep 3 op wo en do middag om 12:00 uit.
    Lekker dat jij je zo goed voelt, hoop echt dat dat zo blijft.

18. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    2,196
    0
    36
    Female
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant

Gelukkig maar! En wat betreft dat bruinverlies .. als je het bij je eerste ook had, dan hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken. Ben benieuwd naar je test morgen :p Ga je ook nog een cb test doen met weken indicator?

Hahaha ja ze zijn (helaas) oud genoeg om de borden van de kermis op te merken :p Ag even een rondje, en dan heb je ook weer je goede wil getoond he :p

Hoop ook dat het zo blijft :)

19. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

May 30, 2016
    1,124
    4
    38
    Female
    Dat is ook zo, zal wel los lopen dan. Ik ga geen cb test doen met weken indicatie, beetje zonde van het geld en ik weet wanneer mijn eisprong en de gemeenschap is geweest. Hebben rond mijn ei maar 1x gemeenschap gehad (net als bij mijn dochter) haha.
    Vanmiddag haal ik nog 2 kruidvat testen van 5,- voor morgen en misschien maandag of dinsdag nog om te zien of de streep donkerder wordt.

Ik heb gezegd dat ze in 1 ding mag en 1 ding mag doen (touwtrekken, blikken gooien) en wie weet eten we een suikerspin. Zijn we beiden gek op :) Ze heeft vanmiddag ook nog zwemles, zit jouw dochter daar op of heeft ze al een diploma?

Oh en mijn man appte mij net alweer een website en ideeën voor namen. Hij is er toch meer mee bezig dan ik dacht.

20. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,154
    1,394
    113
    Female
    België
    Kwam hier nog eens kijken en zie dat jullie beide zwanger zijn, super zeg!! Proficiat!!!

Share This Page