Je bedoelt 6 dagen na nod? Ik heb net even op de website van de vk gekeken. Ik kan mij inschrijven vanaf 6 weken na eerste dag laatste menstruatie. Ik wacht dus gewoon nog een week voordat ik mij aanmeld. De buikgriep is eindelijk zo goed als verdwenen en verder voel ik mij kip lekker (hopen maar dat dit zo blijft). Hoe is het bij jou? En we hebben besloten om toch nog even te wachten met vertellen aan mijn ouders tot na eerste gesprek of echo.
Ja ik bedoel inderdaad 6 dagen na nod 4 weken en 3 dagen Ooh ja dan kun je nog even wachten inderdaad. Kun je bij jullie kiezen voor een vroege echo, of wil je dat niet? Gelukkig is de buikgriep bijna over en voel je je zo goed! hopelijk blijft t zo Ik voel me hier ook prima wel wat moe, maar nog niet misselijk gelukkig hihi. Aahja dat is misschien ook fijner die bevestiging dat alles goed zit, en dan vol trots het goede nieuws vertellen. Weten ze wel dat je bezig bent, of komt dit als een complete verrassing?
Wie weet is hij maandag dan ook knal Ik weet niet of ik daarvoor kan kiezen maar vraag het wel omdat ik de eerste keer een miskraam had, bij Alika mocht ik ook een vroege echo met 7 of 8 weken. Niemand (behalve nu 2 vriendinnen) weten dat we bezig zijn. Het zal voor velen echt ene complete verassing zijn omdat ik altijd hard riep dat er geen 2e zou komen. Mijn ouders zullen echt versteld staan denk ik haha
Extra leuk die reacties dan he Een vroege echo is wel fijn! Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Ik begin nu onzeker te worden .. vergeet af en toe dat ik zwanger ben omdat ik bijna geen kwaaltjes heb .. ben nu zo benieuwd of er daadwerkelijk een baby in mn buik groeit ... Pff wil van het gevoel af, want moet nog 3 weken wachten
Las dat je toch al wel moe bent steeds, vervelend maar het hoort erbij En is toch wel echt een kwaaltje, dan weet je dat het goed zit. Over een tijdje wordt het vast weer minder. Ik heb echt nergens last van, voelde alleen vanochtend bij de power yoga wel 'iets' aan mijn bekken en heupen, zal toch weer snel gevoelig zijn denk ik straks. Oh en af en toe een soort van steekjes in mijn tepels, maar ze doen niet zeer en zijn ook (nog) niet groter.
ja joh zo moe. Maar denk dat ik ook wat onder de leden heb hoor. Ben ook verkouden en beetje warm enzo Wat fijn dat je tot nu toe nog nergens last van heb!! Houden zo hihi lijkt me heerlijk! Aiii hopelijk gaat t meevallen met je bekken.. vrees er bij mezelf ook voor haha. Bij mij begon het sinds gisteren pas een beetje te komen. Ben morgen 5 weken.
Ben je al iets opgeknapt of echt ziek geworden? Ik kwam net de oude echo foto's regen en zag dat ik gewoon al met 6 wk en 3 dagen de eerste gehad heb. Daarnaa nog een met ruim 9 wk. Wie weet mag ik er nu weer een met een weke of 7.
Ik ben gelukkig weer wat opgeknapt. Heeft echt met de zwangerschap te maken haha. Gelukkig geen griepje erop gekregen. Oooh wat gaaf zeg! Dat is ook op tijd Ik heb nu met 7.1 een echo en dan daarna ws rond de 10 weken en dan nog een los voor de combinatietest ws. Maar kijk nu vooral uit naar de eerste echo en hoop een hartje te zien kloppen. Nog 2 weken gelukkig! Jij voelt je nog steeds prima?
Twee weekjes nog maar, valt nog mee tich. Gelukkig dat je toch niet echt ziek geworden bent. Ik voel mij nog steeds goed. Mer wel dat ik iets minder kan hebben, er logeerde hier een vriendinnetje van alika en af en toe... pff best een drukke bende dan haha. Wat is ook alweer de combinatie test, ik weet echt niet alles meer? Doen jullie ook een extra 3d echo?
Ja dat valt zeker mee gaat heel snel allemaal! Haha dat je wat minder kan hebben klinkt bekend in de oren. Ag ik gooi t op de hormonen Een combinatietest is een nekplooimeting en bloedtest. Wij doen ook een pretecho pakket (geslachtsbepaling met 15 weken en met 24 a 26 weken een 3D echo ☺️ Kan nu al niet wachten haha Gaan jullie nog een extra echo laten maken?
Heb een nieuw groepje aangemaakt omdat ik t overzicht wat kwijt raak bij t andere groepje. Een deel heeft whatsapp en een ander deel weer fb dus dacht maak er zelf eentje. Weet niet of tie gaat lopen maar hierbij de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/634582-mamas-uitgerekend-eind-mei-begin-juni-2017-a.html#post20115321
Het is toch deze geworden: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/634271-eind-mei-begin-juni-2017-mamas.html
Ik ga morgen even kijken. Enk dat hier de vermoeidheid nu ook aanbreekt. Viel net in slaap op de bank en ga nu mijn bed maar in.
Ik stap met je mee over, andere groep was niet echt leuk meer met een deel op what's app en een deel op facebook. Ik heb gewoon een nacht van 10 uur gemaakt, dat was even lekker. Ging wel met hoofdpijn naar bed en stond er ook mee op, nu ietsje minder. Las dat jij ook weer zo moe was dit weekend. En mijn hcg is goed opgelopen afgelopen dagen
Nee vond dat andere groepje ook niet leuk meer! Het is ook niet handig als er 3 groepen zijn. Het nieuwe groepje lijkt me tot nu toe heel leuk en overzichtelijk vooral haha. Lekker bijgeslapen dus jaa was ook mega moe joh. Gisteren viel t mee, maar zaterdag blegh. Wauwie de test is mooi opgelopen zeg!!!
Hoe qas het gisteren? Ben je wakker gebleven en heb je je mond kunnen houden? Ik heb vandaag de hele dag op de bank gehangen, ben het nu wel zat.