Ah fijn dat je zo snel terecht kunt! Hopelijk ziet alles er goed uit en kun je het afsluiten. Fijn weekend!
Ja inderdaad, voel me nu ook goed. Bloedverlies is nog minimaal, dat scheelt. Alleen die extra kilos moet ik weer kwijt alhoewel als ik snel weer zwanger raak zitten ze er ook zo weer aan haha. Jij ook een fijn weekend. Ga je nog iets leuks doen? Ik ga morgen even met een vriendin Utrecht in, zij heeft mij uitgenodigd omdat ik de laatste tijd heel veel geholpen en voor haar klaar gestaan heb. Ze wilde mij bedanken
Hoe is het nu esthertie? Hoe was t in Utrecht? Ik heb vandaag bloed laten afnemen. Nu is het wachten op de uitslag. Zenuwslopend dus de komende 2-3 weken haha
Hi, Utrecht was gezellig. We hebben geluncht, gewandeld en gekletst Vannacht heb ik weer wat krampen en meer bloedverlies gehad terwijl ik dacht dat het minder werd. Vandaag de gyn. voor de zekerheid gebeld en die zei dat ik morgen gewoon kan komen voor de controle ene echo zodat ze kunnen zien of echt alles weg is. ben benieuwd want zit zo niet niet wachten op een curettage. Oh spannend bij jou zeg, 2-3 weken duurt best eventjes. Heb je nou ook de combinatietest gedaan of is dat pas bij 20 wk.? (weet dat niet meer)
Aaah heerlijk! Hoe is t met de kwaaltjes? zijn die zo goed als weg? Oh morgen al joh. Dat is fijn! Hoe laat? Ja heb ook wel gelezen met 8 a 10 dagen maar ga maar van t maximale uit haha Nee dit is puur bloed afname. Combi test doen ze niet bij de 20 weken echo. Die is ook op betaling maar zat niet te wachten op een kansberekening maar willen zekerheid. Hoop op een goede uitslag!
De jaartjes nemen wel af, minder trek en tepels zijn niet meer zo gevoelig. Afspraak is om 15:15, breng eerst Alika even bij een vriendin uit school. Ze maken een inwendige echo, daar hoedt ze niet bij te zijn. Dan hoop ik dat je de uitslag eerder wilt weten. Ik snap dat je geen kansbereening wilt, zouden wij ook niet doen.
Gelukkig nemen de kwaaltjes af! Logisch dat je Alika niet meeneemt inderdaad! Hopelijk ziet alles er goed uit en kun je snel weer beginnen! Laat je me even weten hoe t is geweest? Nee kansberekening is leuk als t 1 op 5000 is, maar kan ook goed 1 op 250 zijn bijvoorbeeld en daar zit ik niet op te wachten. Weet liever meteen of het goed zit of niet. En dat ze meteen het geslacht zien is een leuke bijkomstigheid
Dat laatste heb ik ook, ik hoef echt niet te weten dat er een kans van 1 op zoveel duizend is dat er een afwijking kan zijn. Ga je je alleen maar zorgen maken om niets misschien. Wij hebben zoiets van als het zo is dan is het zo en is het welkom. Mocht er uit de test blijken dat er iets niet goed is wat doen jullie dan, heb je daar al over nagedacht? Ik laat het je weten als ik geweest ben. Ben nu weer goed op mijn voeding aan het letten, echt te veel aangekomen laatste weken. En het gaat er nu niet vanzelf af helaas.
Ja wij hebben hier heel goed over nagedacht. We hebben 1 gezonde dochter en willen de mogelijkheid hebben om de zwangerschap af te breken als er iets mis blijkt te zijn. Zowel mijn vriend als ik zijn niet in staat om te zorgen voor een kindje met een chromosoomafwijking, of de andere afwijkingen waarop getest wordt. Heel goed dat je weer een beetje op je voeding aan te letten bent! Ik was ok al 5 kilo aangekomen, dus voor mij niet zn goede start haha. Hoe was het bij de gyn?
Het vruchtzakte is weg, er was alleen nog veel bloed in mijn baarmoeder te zien. Ik wacht nog een week, als ik dan nog steeds zo veel bloed moet ik bellen. Ze wil mij ook nog een keer zien en een echo maken na mijn eerst menstruatie. In de tussentijd mag ik niet proberen zwanger te raken, ze zei dat dat waarschijnlijk ook niet zal lukken. Meteen hb gehalte laten checken en dat was in orde. Dus helaas gaat het waarschijnlijk allemaal nog langer duren en ik baal dat we niet meteen weer mogen proberen.
He nee op dat bericht zat je niet te wachten! Wat vervelend zeg dat je eerst je menstruatie af moet wachten! Hopelijk wordt t bloeden gauw minder! Heeft ze aangegeven waarom je niet zwanger mag worden deze ronde?
Ja ik baal ook. Ze heeft niet echt gezeg waarom niet. Maar eerder dat het niet zou lukken. Ik heb daar een beetje schijt aan heb zoiets van we zien wel, als mijn lichaam er niet klaar voor is zal het niet lukken en als het er wel klaar voor is misschien wel.
Nou precies zo zou ik dus ook denken. Waarom een ronde verspillen. Meestal zeggen ze zoiets omdat t dan nakkelijker uitrekenen is hoe ver je ongeveer zwanger bent als je positief test. Op welke cd zit je nu?
Dat weet ik, maar dat is wellicht bij een curettage of een miskraam die helemaal goed verlopen is wat bij mij nu niet zo lijkt ivm het lange bloedverlies. Ik wacht nog tot volgende week en als het dan nog zo is moet ik bellen dus voorlopig kan ik een soort van niets anders doen dan wachten. Ik zit nu op dag 6 gerekend vanaf donderdag wanneer het ik vruchtzakje verloren ben. Mijn temp. is nog steeds hoog, het lijkt erop dat er nog hcg in mijn lichaam zit. Normaal gaat bij een menstruatie mijn temp. meteen omlaag.
Mijn temp, was vanochtend iets lager en het bloeden vanacht een stuk minder Gaat de goede kant op. Jij lekker geslapen en vandaag werken of ben je vrij?
Fijn, dat lijkt de goede kant op te gaan Ik slaap de laatste nachten weer heel goed gelukkig. De vermoeidheid begint nu langzaamaan wat minder te worden en ben helemaal niet misselijk meer. Heb een angelsound aangeschaft en t hartje gehoord Ik hoef vandaag maar een halve dag te werken en dan vanmiddag een bezoekje brengen bij m'n ouders. Die wonen een stukje van ons vandaan dus daar maken we een uitje van haha. Jij nog plannen vandaag?
Wat fijn dat het nu de goede kant op gaat lichamelijk en qua energie. Gezellig bij je ouders langs, die van mij wonen op 10 min. fietsen dus zie ik regelmatig. Ik zou een halve dag werken maar Alika gaat uit school bij een vriendje spelen dus werk ik iets langer door.
Hey, hoe is het daar? Is de sint gekte al begonnen? Alika loopt sinds gisteren in haar pietenpak en heeft haar kamertje versierd met sinterklaas en kerstspullen haha. Gaan jullie naar de intocht kijken morgen? Wij gaan even de stad in (als het droog is). Hier hoorde ik afgelopen week van 3 kennissen (via via) dat ze zwanger zijn, allemaal rond de 12 weken. Dat voelt best een beetje rot als ik bedenk dat ik zelf nu ook bijna zover had kunnen zijn en ik dus bijna gelijk liep met hen.
Ja goed hier ook al flinke Sint gekte hahahaha. Maelynn heeft vandaag een videoboodschap van Sint gehad. Echt helemaal onder de indruk was ze haha. Verder hier ook versiert en de tekeningen in de maak. Morgen gaan we jntoch op tv kijken en pepernoten bakken. Smiddags even naar t dorp want daar zijn al wat pietjes Aiii snap dat dat even rot voelt! Hier hoorde ik van een vriendinnetje dat ze ook bezig was en even verdrietig was toen ik melde dat ik zwanger was. Ze is al ruim 100 dagen aan t wachten op haar ongesteldheid . Vind t dan wel rot voor haar. Maar gaan jullie naar Maasluis of is de intocht bij jullie op zaterdag?