Ik verwacht wel dat die weer normaal is. Mijn lf was 8 dagen, voorheen 8-9 dus goed weer. Maandag de gyn. bellen die wilde mij nog graag weer zien na mijn menstruatie. Denk niet dat t nodig is, alles 'werkt' weer.
Oh netjes!! En ook heel fijn dat alles weer werkt zoals het moet! Nu hopen op een 2017 baby ☺️
Netjes werken lijkt het nu ook weer niet. Vrijdagavond een klein beetje roze bloed bij afvegen. Daarna een *klodder* donker rood bloed bij afvegen. Had een tampon in gedaan want verwachtte meer. Gisterochtend en middag een heel klein beetje oud bruin bloed en gisteravond nagenoeg niets. Normaal bloedde ik echt wel veel meer en rood nu. Ik dacht gistermiddag doe toch een test voor de zekerheid ook omdat ik totaal geen buikkramp gevoeld heb, normaal wel altijd iets. Test bleef wit na 15 min. Kwam gisteravond laat thuis, kijk nog even op de test en zie een heel licht streepje. Kan een indroger zijn natuurlijk maar ik raak toch een beetje in de war. Mijn temp. was vanochtend ook weer hoog. Heb geen testen meer in huis maar gelukkig is het koopzondag en kan ik er straks een halen want heb nu nog steeds geen bloed.
Ja vreemd hè, tot nu vandaag ook alleen een klein beetje bruin oud blrod/slijm (sorry) bij afvegen. Heb een test gedaan vanmiddag en die was wit. Ik denk dat er een menstruatie aan komt maar op een gekke manier die ik nog niet eerder gehad heb. Door de mk misschien
Kijk ik net nog doen naar de test van vanmiddag (12:30) is er weer een heel licht streepje gekomen. Heb kv2voor5 genomen vraag mij af of die dat altijd hebben na een paar uur. Ik hoop niet dat ik je verveel oid met mijn berichten maar die onzekerheid is zo irritant. Laat de test duidelijk zijn of mijn menstruatie gewoon doorkomen
Haha je verveelt me niet met je berichten hoor. Wat gek dat die steeepjes verschijnen zeg! Dat heb ik ook ooit 1x gehad, toen was ik ook 5 dagen overtijd. Irritant he dat het zo onduidelijk is. Zijn de streepjes goed zichtbaar?
Zou beide misschien wel kunnen zijn, al lijkt het mij voor een innesteling wat veel en het was net weer een beetje licht roze. Heel vaag en totaal niet herkenbaar voor mij. Denk dat ik morgen de gyn. bel als ik dan nog geen duidelijkheid heb. Moet toch bellen na mijn eerste menstruatie, kan ik mooi vragen of zij dit een menstruatie vindt. Heb ook nog steeds geen (licht)krampen wat ik normaal wel heb.
Het was toch echt een aankomende menstruatie want vandaag heeft het doorgezet eindelijk. Heb dit nog nooit gehad dat het zo op gang kwam. Meestal krijg ik wat kramp, klein beetje bruinverlies en dan meteen de menstruatie erachteraan (3 daagjes). Ik heb wel een controle afspraak bij de gynaecoloog voor as woensdag. Ga trouwens toch ook tarwekiemolie halen van de week, dan had bij jou toch geholpen? Koop je dat bij de natuurvoeding winkel?
Allereerst de beste wensen voor 2017! Dat je maar snel weer zwanger mag zijn. Heb dit berichtje helemaal gemist ivm vakantie 😧 Hoe was de afspraak bij de gyn? Ja ik heb tarwekiemolie gebruikt en die ronde zwanger. Wel pas na Mn eisprong gaan slikken. Ik heb m van a vogel besteld via internet
jij ook de beste wensen voor 2017!! Tarwekiemlolie heb ik nog steeds niet gehaald, vergeet het gewoon steeds. Misschien ook maar even via internet doen. De afspraak bij de gyn. is verzet naar de 9e. Ik verwacht mijn eisprong ergens aankomende dagen dus we gaan er weer voor. Hoe was jullie vakantie? En hoe gaat het met jouw buik/baby?
Ik heb het ook via internet bested van a vogel. Vond ik wel zo makkelijk Haha. Hoe was de afspraak bij de gyn dinsdag? Nog een paar dagen en dan al weer je nod. Heb je er een goed gevoel bij? Vakantie was lekker hoor! Met mij gaat alles prima. Voel me goed en heb nog een heel bescheiden buikje vind ik ook niet zo erg hoor want kan maar niet wennen aan het aankomen 🙊 Zit nu op +5,5 dus volgens mij best redelijk X
De afspraak bij de gyn. was in orde. Ze heeft een echo gemaakt en het zag er goed uit. Zondag is mij nod en ik ga evt. pas maandag testen mocht er dan nog niets gebeurd zijn. +5,5 is heel netjes voor op de helft Hebben jullie al een naam bedacht?
Oh wat fijn zeg!! Hoop zo dat het weer raak is! YES de naam is bedacht zoals het er nu uit ziet 🤗
Helaas een witte test vanochtend ondanks dat mijn temp. nog redelijk hoog is. Had wel een beetje bruinig slijm bij het afvegen vanochtend. Denk dat mijn menstruatie vanmiddag of morgen komt Bleeh baal er zo van dat het nog weer minimaal een maand langer gaat duren. Ik hoor nu om mij heen van zo veel kennissen die in mei uitgerekend zijn (wat ik dus eerst ook was). Niet echt leuk, ik had een zomer baby ook leuker gevonden dan een winter baby.
Hè wat vervelend nou!! Is de menstruatie inmiddels doorgezet? Snap dat je er van baalt hoor! Heel logisch met allemaal kennissen die in mei uitgerekend zijn! Hopelijk is het snel weer raak! Xxx
Mijn menstruatie was weer helemaal als vanouds, 1e dag heel licht, 2e-3e dag iets meer en 4e dag weer heel licht. Vandaag alweer over Nog 2 weekjes wachten dan begin ik weer met ovulatietesten en kunnen we er weer voor aan de slag gaan
Kijk dat is heel mooi!!! Ben niet zoveel meer te vinden op Zp, maar af en toe spiek ik nog even bij dit topic om te kijken hoe het met je is Fijne zondag! X