Hee meid hoe gaat het? Eisprong zit er weer op zie ik Hoop op goed nieuws!! Heb je een bepaald gevoel erbij?
Hi, gaat goed hier. Het is niet helemaal duidelijk of ik nou al een eisprong gehad hebt. Vorige week vrijdagochtend een knal ovulatietest maar mijn temp. stijgt maar niet. Beetje irritant, heb dus nog geen idee eigenlijk. Hoe gaat het bij jou?
Oh dat is zeker irritant zeg!! Dus eigenlijk een beetje in het ongewisse .. Hier gaat alles prima hoor over 2 maanden start mn verlof alweer, gaat snel joh
Jeetje zeg over 2 mnd alweer, gaat inderdaad zo super snel. Voel jij je nog steeds ok? Ben je al met het kamertje e.d. bezig? Mocht het deze maand toch raak zijn dan ben ik rond mijn eigen verjaardag uitgerekend. Zou wel een mooi cadeautje zijn alvast. Even off topic maar ik ben zo trots. Een van de baby mobiles die ik maak is in het nieuwe anti rook reclame spotje gebruikt. Je ziet hem hangen boven het ledikantje
Ik voel me nog steeds prima! Eind deze week wordt de verbouwing gestart en over een weekje kunnen we de babykamer in gaan richten. Super veel zin in 😁 Heb je al wat meer zicht over je eisprong? Oooh wat super gaaf zeg! Welk spotje en zender? dan ga ik er op letten
Wat leuk, kan je lekker aan de slag en je weer uitleven op de babykamer Inzicht heb ik zeker, ben vandaag helaas ongesteld geworden. Baal er er steeds meer van omdat we weer een maand verder zijn en ik had gedacht dat het snel wel weer raak zou zijn, maar helaas. Het is een anti rook spotje op nl 1-2-3
Nee wat balen zeg!!! Zeker omdat je er vanuit gaat dat t weer zo snel zou gaan. Ik dacht dat ook, maar toch(nog) 4 maanden moeten wachten. Wat natuurlijk mega snel is, maar toch zag t leeftijdsverschil steeds groter worden. Maelynn ruim 6, maarja niets aan te doen Haha Oh zal t eens in de gaten houden!!
Hi, tijdje geleden alweer maar dacht laat het toch nog even weten. Vanochtend was mijn temp. flink omhoog geschoten dus dacht ik ga toch alvast een test wagen. Nu op 9-10 dpo een super lichte tuur streep binnen de 5 min. daarna werd hij ietsje beter zichtbaar, zelfs mijn man zag hem. Had precies hetzelfde bij vorige zwangerschap. Zou het dan echt raak zijn (weer de 4e mnd )
Wat toevallig! Dacht net laat ik eens kijken hoe het met Esthertie gaat En wat lees ik ... WAUW wat goed zeg! Dat zou zoooo mooi zijn. Wanneer ga je weer testen?
Ja leuk he, ben zo blij maar ook spannend of het deze keer allemaal goed gaat. Ik doe morgen weer een test. Vorige keer was hij een dag later al een stuk duidelijker. Hoe is het bij jou, nog te doen of wordt het nu al pittig?
Jaa kei leuk! Snap dat je het spannend vind! Even afwachten of het streepje oploopt en dan krijg je denk ik een vroege echo of niet? Ben heel benieuwd morgen! Ik ga hier morgen zeker even spieken Hier gaat alles nog steeds verrassend goed! De verbouwing is af, dus kan langzaamaan een beetje beginnen met inrichten en inventariseren wat ik allemaal nog nodig heb. Heb wel spijt hoor dat ik alles verkocht heb. Ondanks dat het een jongetje wordt, had ik sommige dingen toch wel graag nog een keer gebruikt haha. Heb verder nog geen last van de bekende 3e termijn kwaaltjes, maar wil niet te vroeg juichen haha. Ik ben inmiddels 8.5 kilo aangekomen .. ben benieuwd waar ik ga eindigen haha. Volgende week donderdag al weer 30 weken. Voor mijn gevoel echt aftellen dus. Ik heb 14 april verlof, dus nog maar 5 weken werken ! Heel veel zin in met dit lekkere weer. Wanneer ben je vermoedelijk uitgerekend?
Dat het streepje oploopt denk ik wel, maar ben bang dat het ergens later mis gaat. Ik kan een vroege echo krijgen met 7 weken. Alleen zegt dat nog niets, beide mk's gingen daarna mis. Lekker dat de verbouwing af is en je verder kan en helemaal dat je al bijna verlof hebt. Gaat zo snel. Ik zou nu 21 november uitgerekend zijn.
Begrijpelijk! Het is toch opnieuw het vertrouwen erin krijgen dat het deze keer goed blijft gaan! Vorige keer had je echo met 8 of 9 weken toch? Spannend hoor, hoop zo dat het goed blijft gaan! Ik duim voor je Hier net de geboortekaartjes besteld en tekst doorgegeven. Kan er maar alvast vanaf zijn he Haha. Fijn weekend!
Vorige keer inderdaad echo met 9 wk. Wat goed dat je de kaartjes al besteld hebt. Beter te vroeg dan te laat inderdaad. Ik heb weer getest en er kwam weer een streepje. Nog steeds heel licht maar al iets duidelijker dan gisteren. Ben dus echt weer zwanger
Woehoeeeeeeee dan ga ik je nu toch echt feliciteren!! GEFELICITEERD 💕 en dat alles maar goed mag gaan! Blijf je me een beetje op de hoogte houden hier? Zijn we toch nog een tijdje samen zwanger
Dank je, ik ga maandag nog een keer testen om te zien of hij donkerder wordt. Ja leuk, ik hou je op de hoogte
Is goed meid! Voor nu even lekker genieten van t feit dat t weer gelukt is!! Fijne zondag, en ik hoor het wel morgen 😚 X
Jaa hij loopt op. Het is nog geen knal test maar het lijntje is al een stuk donkerder Denk dat ik volgende week de vk bel voor een afspraak.
Yes! Wat super fijn zeg!! Nu duimen dat alles goed mag gaan! Hier afgelopen zaterdag extra echo laten doen . Vind de overgang van 20 weken echo naar 35 weken echo veel te groot Haha. Meteen even wat 3D beelden gezien. Wauw wat is de techniek veranderd zeg ten opzichte van 6 jaar geleden. Hij weegt nu ongeveer 1350 en zit precies op de middellijn. Bij 40 weken zn 7 pond kindje ongeveer. Beginnen de kwaaltjes bij jou al een beetje?