Heb het nou zo geregeld dat ik de babyfoon even bij mn moeder neer zet als hij slaapt (woont achter mij). Heb zelf ook een babyfoon app dus kan meteen zien als tie wakker is. Dat op en neer naar school brengen is anders zo rommelig voor Noah, dus probeer t zoveel mogelijk te beperken. Gisteren ging t weer heel goed. Noah mocht modelletje zitten bij een workshop voor newborn fotografie. Dag heeft van 9 tot half 5 geduurd. Hij heeft t heel goed gedaan! Gisteren laatste fles om 22:00 en om 04:00 melde hij zich weer Wanneer heb je jouw 20 weken echo?
Dat is echt ideaal, dan ga je met een gerust hart weg en hoef je niet zo te haasten. Wow dat is lang maar super leuk, heb jij straks mooie foto's van hem. En hij slaapt gewoon al bijna door. Een voeding maar 's nachts, ideaal kind Mijn 20 wk. echo is 6 juli, dan ben ik 20 wk + 2 dagen. Gister kreeg ik te horen dat mijn nicht ook zwanger is, zij is nu 10 weken. Super leuk, ondanks dat we niet zo dicht bij elkaar wonen. Het was bij haar maar de vraag of het zou lukken omdat ze iets met haar eierstokken heeft. Haar schoonzus (de vrouw van mijn neef) is ook zwanger. Zij is al iets van 24 weken. Dus we lopen straks met 3 dikke buiken in de familie.
Hoihoi! Wat leuk zoveel zwangeren in de familie! En worden het jongens of meisjes? Hier gaat alles prima! Noah wel last van regeldagen of sprongetje. Beetje onrustig, weinig slapen en veel willen drinken. Maar goed alles is tijdelijk zullen we maar denken. Hij groeit goed. Met 3 weken al 4010 gram! Hij is volgens mij ook best lang. Komende donderdag eerste keer gesprek cb. Ben benieuwd! Geniet van het mooie weer! Fijne zondag x
Ja echt super leuk. Ze is nu 12 wk dus weet het nog niet, over een week of 3-4 wil ze een extra echo doen en dan weten we het. Er zijn nu 6 meisjes en 1 jongen qua achter klein kinderen. Iedereen zegt, het wordt een meisje maar zij is ervan overtuigd dat het een jongen is.... Hij groeit echt lekker, is het nog te doen voor hem en jullie met die warmte? Ben benieuwd hoe het gaat bij cb, alles meer meten/wegen e.d leuk! Zo fijn om te weten nu dat alles tijdelijk is en niet eeuwig duurt. Zulke dingen vond ik de eerste keer soms wel lastig, denk je net een ritme gevonden te hebben, is het na 2 dagen alweer anders en denk je huh?!?! Wij 'moesten' gister langs de schoolarts voor Alika, alles helemaal in orde alleen haar oren niet helemaal, die zitten iets dicht maar dat wisten we. Ook haar rapport gekregen en die is helemaal goed, alles boven gemiddeld Gaat Mealynn volgend jaar naar groep 2 of 3 (ben nu even haar leeftijd kwijt). Sinds gisteren heb ik ook last van mijn schaambotje bij lopen, fietsen. Niet extreem maar wel vervelend. Hoop zo dat het niet erger wordt want dan zie ik het somber in de laatste maanden. Straks weer naar de VK, ben benieuwd wat zij zegt. Voel de kleine nu af en toe en dan meestal ook meten goed met een schop.
Oooh sorry voor de late reactie!! Geen bericht ontvangen in mn mailbox. Noah was weer goed gegroeid. 55 cm en 4400 gram. Flinke knul al. Hij doet het erg goed en is heel tevreden. Zit nu volgens mij wel in een sprongetje. Dus beetje hangerig en niet echt in zn hum. Maar dat is gelukkig maar een aantal dagen. Ah is dat een probleem iets dichte oortjes? Of krijgt ze daar nog iets voor? Maelynn gaat naar groep 3. Hebben vanavond 10 min gesprek dus dan horen we hoe ze doet. Oh hopelijk geen BI Wat leuk dat je dr al af en toe voelt. Heerlijk gevoel he!! Hoe t nu gaat wil ik r nog wel een bij hihi.
Even snel een berichtje. Gisteren de 20 wk echo gehad en alles is helemaal in orde en het is toch het echt nog steeds een meisje
Hi, hij gaat goed en vandaag inderdaad 23 weken. Ik merk wel dat ik het een beetje 'zat' begin te worden en nog zo lang moet haha. Mijn buik voelt soms zo gespannen/opgeblazen aan en zit dan echt in de weg. Die kleine kan ook echt heel druk doen, ik voel haar (voor mijn gevoel) de hele dag door. Gisteren was ze flink op mijn blaas aan het trappen/schoppen, schrok er gewoon steeds van. Af en toe last van mijn bekken e.d. maar het is nog te doen. Hoe is het bij jullie??
Haha ik snap wat je bedoelt. Ik was het ook al vrij snel zat. Voor t gevoel van anderen vliegt je zwangerschap voorbij maar voor jezelf kruipt het Haha. Oh een drukke baby dus hihi. Hier ook een drukke baby in de buik maar nu een heel rustig en tevreden mannetje. Aii die trappen op blaas en bekken zijn niet grappig nee! Hier gaat alles goed. Noah is een heel tevreden jongetje en slaapt inmiddels sinds 1,5 week de nachten door. Hij krijgt de laatste fles om 20:00 en gaat dan rond 21:00 naar bed tot 06:00. Heerlijk! Ook overdag slaapt hij goed valt me allemaal heel erg mee in ieder geval!
Hi hi Hoe gaat het bij jullie?? Hier met de baby alles goed, alleen ik heb veel last van mijn bekken (schaambot, stuitje, rug) bleeh veel dingen kosten heel veel moeite. Maar aftellen nu want ben 30 wk. en nog even volhouden.