Haha ja herkenbaar Miracles, ik hoor ook steeds 'wanneer kan die nou meer en kan ik ermee spelen'. Nu is het meer aan het lachen maken en af en toe een flesje geven of kijken bij het badderen. Esthertie het is zo gelopen eigenlijk. Bij de eerste was ik destijds 24 dus ik had ook voor mijn gevoel nog voldoende tijd. Hij is echt super trots op zijn kleine broertje maar echt een speelkameraadje is het nog niet en zal het door het leeftijdsverschil ook wel nooit echt worden. Later is dat leeftijdsverschil natuurlijk veel minder belangrijk en zullen ze (hopelijk) wel veel aan elkaar hebben.
Ja dat is ook zo, nu is het leuk voor af en toe zoals jij omschrijft een beetje helpen. Wat mij wel weer leuk lijkt is als de oudste de jongste echt dingen kan gaan leren (wat wel en niet mag) of spelletjes e.d. als ze iets ouder zijn.
Fijn om te horen dat t grote leeftijdsverschil bij de meeste goed uitpakt hier zit er straks minimaal 6 jaar tussen. Vind het nog steeds best veel, maar heb wel veel meer tijd voor een 2e nu mijn dochter naar school gaat. Hoop alleen nu niet dat het nog heel lang gaat duren.
Hoi ik heb ook een zoontje van 4 en mijn wens was om zo snel mogelijk voor een tweede te gaan maar wegens omstandigheden werd dit onmogelijk, (scheiding) nu met mijn huidige partner, verwacht ik mijn tweede kindje. Ben heel benieuwd hoe mijn zoontje dit gaat mee maken na 4 jaar alleen maar aandacht voor hem.
Oeh is het al weer zo ver dus weer bijna op t wachtbankje Hier nog 4 dagen (denk ik) en dan weet ik ook weer wat meer. Heb geen idee wanneer m'n eisprong is geweest en heb tot nu toe sinds een week al iedere dag krampen en lage rugpijn. Heb t gevoel dat ik eerder ongesteld word... De spanning begint nu wel te komen hoor. Zeker omdat ik gewoon niet weet wanneer m'n eisprong is geweest. Ik hou je op de hoogte
Ben zo benieuwd hoe het ervoor staat bij jou?? Als het goed is heb ik gisteren mijn eisprong gehad, dus mag ik nog een dag op 9 wachten.
Ik zou eigenlijk gisterenavond of vandaag ongesteld moeten worden. Dus nog even afwachten hihi. Dinsdag nog getest maar toen Omo wit. Voel sinds zondag al hele erge menstruatie krampen, maar is nog niets doorgezet. M'n langste cyclus is 30 dagen en dat zou vandaag zijn. Heb alleen dit keer geen enkel idee wanneer m'n eisprong is geweest. Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben, dan ga ik weer testen denk ik! Oeh jij nu ook weer op t wachtbankje. T gaat snel hihi
Jeetje wat spannend zeg, ik hoop het zo voor je!! Ik weet ook niet zeker wanneer mijn ei geweest is, mijn temp. kaartje is niet helemaal duidelijk ivm vakantie en niet consequent op dezelfde tijd temperaturen deze maand Ik denk afgelopen maandag, mijn nod zou denk ik rond de 19e zijn. Dan is mijn dochtertje jarig dus als ik dan nog geen teken van menstruatie heb doe ik een testje in de ochtend. Zou wel leuk zijn als hij positief is op haar verjaardag
Hoi ladies! Wat een gezelligheid! Ons zoontje is 3,5 en mijn vriend en ik willen heel graag een tweede kindje. We wachten alleen nog even, omdat we pas vanaf januari samen zijn. Ofja.. we zijn 2,5 jaar uitelkaar geweest en nu weer samen We wachten nog een paar weken/maanden voordat ik mijn mirena eruit laat halen enzo.. al zou ik graag er nu al voor gaan, is het verstandig nog even te wachten
Ja hoop natuurlijk dat het alsnog raak is. Ben nog niet ongesteld geworden. Verwacht het nog wel hoor. Heb echt jeukende borsten en een weeïg gevoel. Naja ws wordt ik vannacht ongesteld. Oooh dat zou mooi zijn zeg!! Hoop ook zo dat t voor jou raak is. Zou wel een heel mooi cadeau zijn
Wat bijzonder dat jullie weer samen zijn. Ik snap dat je dan nog eventjes wacht. Dus het leeftijdsverschil wordt bij jullie ook tegen de 5 jaar?
Het kan nog zo maar wel raak zijn. Laat je het morgenochtend weten? Ik wordt echt zelden s nachts ongesteld, bijna altijd s ochtens of s middags. Sinds gisteren heb ik iets gevoeligere tepels, dit had ik vorige maand ook na mijn ei dus die moet haast wel geweest zijn bedacht ik mij later.
@lilo88 hihi dankjewel We zijn er ook heel blij mee! Af en toe kan ik het zelfs nog niet bevatten haha Wat spannend zeg! Ga je vandaag evengoed een test doen? of wacht je nog een paar dagen of je misschien toch nog ongi wordt? @Esthertie ja ik denk het wel. Voordat wij er echt voor gaan, zal Levi denk ik wel al 4 zijn. Ik ga er vanuit dat het zeker een poos zal duren, dus denk uiteindelijk dat het 5/5,5 jaar zal zijn.. ach ja, het mooie is dat de kinderen (in het algemeen) mooi zullen vinden een broertje of zusje erbij te krijgen Mijn tweelingzusje en ik hebben een broer van 15 jaar ouder, waar wij heel close mee zijn. Lijkt mij heel mooi als mijn kindjes ook ooit zo'n band mogen krijgen! Ook voor jou spannend dat je bijna kunt testen!
Nog niet ongesteld pff wordt nu wel spannend. Maarja gisteren dus negatieve test... Ga denk morgenvroeg testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. M'n eisprong is dus later geweest ..
Ik ga denk morgen of zondag testen. Ben zo bang voor weer een negatieve test ... Maarja moet wel haha. Laat t hier weten
heb besloten om niet meer te testen. Wordt er alleen maar onzeker van haha. Als ik dinsdag nog niet ongesteld ben, waag ik weer een testje. Hou je op de hoogte!